Gå til innhold

Behandlingstilbudet er for dårlig/noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Gjest Mine meninger om helsevesenet og politikerne

Forresten vil jeg bare si at helsevesenet i Norge stinker fælt, spesielt i nærheten av der hvor jeg bor.Det er så typisk Østfold, for dem skal spare og spare penger.Skolebudsjettet,sykehusbudsjettet og budsjettet for helsevesenet blir jo innskrenket.Dem har til og med redusert antall sengeplasser på sykehusene i Østfold både innenfor psykiatrien og det somatiske sykehuset.Videre så er det flere og flere i Østfold som får og utvikler psykiske lidelser så det er ikke nok behandlere til alle disse folkene.Det er en av grunnene til at jeg ble "kastet" ut av behandlingen jeg gikk på.Kommunen hadde altså bestemt seg for å spare noen kroner ved å slå sammen kommuneområdene i nærheten av der hvor jeg bor til en enhet så derfor var det ikke plass til meg.Hvis jeg skulle inn til behandling igjen, måtte jeg søke helt på nytt og det resulterer jo i minimum 6 måneders ventetid.Så jeg er så forbanna på kommunen og de på helsevesenet.Derfor mener jeg at helsevesenet i Østfold og i nærheten av der hvor jeg bor stinker.

Det jeg vil spørre om er om noen av dere har opplevd lignende at det ikke var plass til dere, og at dere måtte slutte behandlingen uten noen slags form for oppfølging videre på grunn av at det plutselig ikke var plass til deg der, og dem skulle ta inn mange nye folk i stedet for?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...