Gå til innhold

hvem er jeg, hvorfor er jeg kvalm

Anbefalte innlegg

Nå er jeg psykisk kvalm. Vemmelse og avsky sirkulerer i meg, og lysten til å be alle de som gjør meg kvalm dra til helvete er stor. Men så vil jeg ikke være slem. Skulle ønske noen var slem med meg, så kunne jeg være slem tilbake.

Jeg har vært skikkelig sosial i forhold til det jeg pleier siste ukene... Vært på kino og fest og cafè. Derfor har mange jeg brukte å like som mine venner og bekjente vært for nær meg, så jeg er full av kvalme og vemmelse!!!! HÆLER DEM IKKE!!!!!!!!! Bortsett fra noen utvalgte flotte venner, som ALDRI vil få meg kvalm da så klart.

Noen dager svinger mitt humør fra minutt til minutt, andre dager går det lenger tid. Flere DAGER....(uendelig lenge..)Så er det bare et stort ingenting inni meg. så nå er jeg kvalm. Føles ikke som meg lenger når det ikke går opp og ned som en jojo!!!!! Ikke rart jeg undrer på hvem jeg er, når det aldri er det samme. Jeg blir så forbanna bare av tanken på det. Og jeg blir så forbanna over hvor slem jeg er.

Nå er jeg psykisk kvalm av folk som kom meg for nær. Og hva er for nært? En klem, eller et personlig spørsmål...jiha.. Jeg prøver sove i senga mi, men det er ikke lett når jeg er så kvalm og jeg har rispet og kuttet meg så mye at det svir i huden hver gang sårene rører lakenet, selv om de er pakka inn i dopapir og teip. Ting er ikke lett bestandig. Men jeg har hatt det ganske deilig og vært ganske lykkelig siste tiden også. Så synd at jeg skulle bli så kvalm av folk da?!

Blir forbanna....aaaargh..holdt på å eksplodere i går av kvalme. vVr en fyr jeg satt på fanget til og klemte. For noe EKKELT. Æsj. Vil ikke borti han. HÆSLIGE kisen. Har sååå lyst å si stygge ting til han, men prøver holde det inni meg. Bare han holder seg unna..

Fatter ikke bæret jeg. Ikke rart jeg blir forvirra eller. Når det er mange folk der, vil jeg ha masse kos og oppmerksomhet. Men så snart det bare blir meg og han alene, så blir jeg kvalm av han!?!??!?

Hvordan skal jeg bli gift da da. Tenk å dele en seng med et annet menneske. PJUK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82240-hvem-er-jeg-hvorfor-er-jeg-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle jobbe mer med dine egne grenser? Du behøver da virkelig ikke klemme andre om du ikke føler for det selv? Og det gjør du jo ikke! Har det på mange måter som deg - orker ikke, tåler ikke fysisk nærhet - så jeg har rett og slett funnet ut at jeg slutter! Ikke flere klemmer og kyss til venner og bekjente. De får holde seg unna inntil jeg føler for mer kontakt. Tror du må være litt klarere overfor deg selv og andre. Du bestemmer selv hvor mye fysisk kontakt du vil ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...