Gå til innhold

Morgenlatter

Anbefalte innlegg

Er du mrogen gretten? Fant en gøyal en som kanskje kan få deg til å starte dagen med et smil (så er i alle fall det overstått).

En ung mann går gjennom parken. På en benk sitter det en gammel, gammel mann og gråter. Den yngre går bort og spør hva som er i veien? "Jo, nå skal du høre piper den gamle. Jeg har giftet meg med en fantastisk dame. Hun er 23 år og jobber som fotomodell. Hun har arvet mange penger og er veldig rik. Hun er snill, omtenksom og en fantastisk kokk. Vi elsker hver morgen, hun kommer hjem så vi elsker i lunsjen, vi elsker flere ganger hver kveld og før vi sovner. Selv om jeg er 80 år har jeg aldri vært sprekere!"

"Men hvorfor er du da så trist? Du har jo alt en mann kan ønske seg og mere til. Og så i din alder, du burde jo være lykkelig! Så hvorfor gråter du?" Den gamle svarer "For jeg husker ikke hvor jeg bor!!!"

Stakkar................*L*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82244-morgenlatter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen til deg.

Pleier ikke være morgengretten jeg, men det er et must å ha 20 min. i fred og ro med kaffen og røyken før de andre står opp.

I dag har jeg begynt dagen med å ringe rundt. Forsikringsselskaper, takstmenn og jeg vet ikke hva.

Huset jeg kjøpte for vel 5 uker siden har vist seg å ha endel "skader".

1- Stooor svart fugtflekk på sovrom som var gjemt bak noen skaper.

2- Masse illuktende vann utenfor viste seg å være gråvann, forde begge røra til det var sklidd fra hverandre.

3- Septiktanken fyller seg jevnt og trutt forde det er hull i tanken og overflatevann trenger inn.

4- Slamtanken er full.

5- Nye pumpestyret hadde en liten lekk i en rørskjøt.

Phuuu....og så er huset fra 94 !!!

Bra en har litt pågangsmot og vilje iallefall, for det blir jaggu mye ringing og krangling.

Men.....elsker plassen og har det relativt alrigt, så....

Riktig god morgen til alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82244-morgenlatter/#findComment-440732
Del på andre sider

Riktig god morgen..

Fant en liten vits på morgenkvisten jeg oxo..

Den unge kvinnen hadde tatovert Bill Clinton på det ene låret og Boris Jeltsin på det andre..En kveld hun var i gang med kveldskosen med sin nye venn sa hun:

Hvis du klarer å gjette hvem jeg har fått tatovert på lårene mine, skal du få gjøre nøyaktig det du vil med meg i kveld! Mann tittet både vel og lenge, men så ut til å være ganske usikker..

-Vel sa han, jeg aner faktisk ikke hvem de to kan være, men når det gjelder ham i midten, med det krusete håret, kan jeg banne på at det er Dan Børge Akerø!!!

;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82244-morgenlatter/#findComment-440793
Del på andre sider

Riktig god morgen..

Fant en liten vits på morgenkvisten jeg oxo..

Den unge kvinnen hadde tatovert Bill Clinton på det ene låret og Boris Jeltsin på det andre..En kveld hun var i gang med kveldskosen med sin nye venn sa hun:

Hvis du klarer å gjette hvem jeg har fått tatovert på lårene mine, skal du få gjøre nøyaktig det du vil med meg i kveld! Mann tittet både vel og lenge, men så ut til å være ganske usikker..

-Vel sa han, jeg aner faktisk ikke hvem de to kan være, men når det gjelder ham i midten, med det krusete håret, kan jeg banne på at det er Dan Børge Akerø!!!

;-))

LOL

den vitsen hørte jeg første gang på 80-tallet, og da var de to statssjefene Reagan og Gorbatsjov.

Og punch-linja var:

"Men han i midten, han med det krøllete håret og de store leppene, det er ihvertfall Einar Førde"!

(jeg ler ennå av den! *S*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82244-morgenlatter/#findComment-441071
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...