Pappa Bjørn Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Er du mrogen gretten? Fant en gøyal en som kanskje kan få deg til å starte dagen med et smil (så er i alle fall det overstått). En ung mann går gjennom parken. På en benk sitter det en gammel, gammel mann og gråter. Den yngre går bort og spør hva som er i veien? "Jo, nå skal du høre piper den gamle. Jeg har giftet meg med en fantastisk dame. Hun er 23 år og jobber som fotomodell. Hun har arvet mange penger og er veldig rik. Hun er snill, omtenksom og en fantastisk kokk. Vi elsker hver morgen, hun kommer hjem så vi elsker i lunsjen, vi elsker flere ganger hver kveld og før vi sovner. Selv om jeg er 80 år har jeg aldri vært sprekere!" "Men hvorfor er du da så trist? Du har jo alt en mann kan ønske seg og mere til. Og så i din alder, du burde jo være lykkelig! Så hvorfor gråter du?" Den gamle svarer "For jeg husker ikke hvor jeg bor!!!" Stakkar................*L* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82244-morgenlatter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…