Gå til innhold

Jeg så en fyr på bussen

Anbefalte innlegg

Han var vel rundt 55 og hadde halvlangt musegrått hår. Så langt, så greit. Saken er den at han hadde tatt endel av håret bak i nakken, bundet det opp, tvinnet det rundt på bakhodet og satt det fast med hårnåler, for å skjule sine bare områder. Denne kreasjoner jeg så på bussen overgår ALT jeg har sett av hentesveiser. Dette var helt fantastisk å betrakte.

......

Klart det er synd på fyren - og alt det der - men det jeg virkelig lurer på er: Tror han virkelig ikke at vi andre ser at han har lite hår?? Er det faktisk mulig at han tror at han klarer å lure oss?

Jeg mener, hvis han IKKE tror det, hvorfor gjør han det da - han må da oppleve at folk ler av han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82251-jeg-s%C3%A5-en-fyr-p%C3%A5-bussen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• mrxx

4

• Dorthe

4

• monsina

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er bittelite grann trøtt, og leste bittelite grann feil:

"Saken er den at han hadde tatt endel av håret i baken, bundet det opp, tvinnet det rundt på bakhodet og satt det fast med hårnåler..."

*Hysterisk fnis*

*hehe* Det blir nok det neste innenfor hentesveismiljøet :)

Dette har jeg også lurt veldig på, kan det være mulig at de tror at andre ikke ser det?

Jeg har selv lite hår på toppen, men kunne ikke tenkt meg å ha hentesveis. Det ser helt corny ut.

I tillegg så må det være utrolig slitsomt å holde på med dette, ikke kan du bade og ikke kan du være ute i sterk vind, osv. Dette må styre livet deres voldsomt. Er sikker på at de nesten ikke tenker på annet hele dagen.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så mye å henge seg opp i, for det første er det mange som har lite hår og for det andre er det lite å gjøre med.

*hehe* Det blir nok det neste innenfor hentesveismiljøet :)

Det er nesten så man ønsker å bli mann, bare for å ha fornøyelsen av å prøve det ut.

Lurer forresten på om det er forska noe på geografi og hentesveis. Det er ikke alle steder en sånn..ehh..frisyre er like praktisk. I denne forblåste byen, er f.eks. et sånt prosjekt helt dødfødt, men i dalstroka innafor derimot, DER er det potensiale. Der daler snøen rett ned, gresset står rett opp og vannet har ingen bølger.

Det er nok mange med hentesveis i Hallingdal.

*konkluderer*

Annonse

Dette har jeg også lurt veldig på, kan det være mulig at de tror at andre ikke ser det?

Jeg har selv lite hår på toppen, men kunne ikke tenkt meg å ha hentesveis. Det ser helt corny ut.

I tillegg så må det være utrolig slitsomt å holde på med dette, ikke kan du bade og ikke kan du være ute i sterk vind, osv. Dette må styre livet deres voldsomt. Er sikker på at de nesten ikke tenker på annet hele dagen.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så mye å henge seg opp i, for det første er det mange som har lite hår og for det andre er det lite å gjøre med.

Jeg er helt enig - det må være utrolig slitsomt.

Men hva tror du? Tror du at de tror at vi ikke ser at de har lite hår? Jeg lurer så forferdelig på hva som er motivet - for de må vel merke at folk ler av dem - og det kan vel ikke være no hyggelig?

Det der minnet meg om en gammel dame som brukte å være på den bussen jeg tok til jobben før. Hun hadde antakelig ganske langt hår, og satt det opp med en svær strikk midt oppe på issen, og så hadde hun tatt alt håret nedover igjen og festet med spenner nede ved hårfestet. Veldig merkelig sveis, ble mye fnising av den også.

*Humre* Vel, kaskje fyren bare har lyst til å beholde de lange fjonene? Eller har gjort det slik for det er så ille kaldt på de bare flekkene?

Nå kommer jeg til å spekulere på det i lange tider... du skulle gått bort og SPURT ham!

Du skulle vært her, så kunne du spurt :)

Jeg er helt enig - det må være utrolig slitsomt.

Men hva tror du? Tror du at de tror at vi ikke ser at de har lite hår? Jeg lurer så forferdelig på hva som er motivet - for de må vel merke at folk ler av dem - og det kan vel ikke være no hyggelig?

Hehe, jeg har også lurt veldig på dette. Jeg vil vel tro at trangen til å dekke over det er større enn trangen til å tro at andre ser det.

Ikke sikkert de ser det så godt selv heller, fordi de har dekket dette til i mange år og ser seg selv i speilet hver dag og blir vant med det de ser.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Synes menn som begynner å få lite hår på hodet burde barbere bort alt sammen. Det er mye finere å se på.

Det skal jeg gjøre ! Da kan jeg bli utkaster, søstra mi sier det er bare det som mangler.

Jeg må spørre hva hun mener med det.

Gjest ikke undertegnet

Ja, skjønner ikke hvorfor mannfolk helt mister vurderingsevnen når det gjelder hårtap! De får helt panikk stakkars.

Saken er jo at jeg (og mange med meg) synes at lite hår og gråstenk ved ørnee kan være utrolig sexy.

Å prøve å dekke over hårtap er bare håpløst, patetisk.

Kjøp dere en hårtrimmer, sett den på noen millimeter (prøv deg fram) og dur over hele hodet. DET blir tøft! Ihvertfall bedre enn hentesveis.

SIKRESTE måten å få folk til å bli oppmerksom på at du har mistet hår, er forresten å anlegge hentesveis!

Uff!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...