Gå til innhold

Jeg så en fyr på bussen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

15

• mrxx

4

• Dorthe

4

• monsina

4

Mest aktive i denne tråden

Så gøy da!

Sikker på at det redda dagen :)

Man kan nå synes hva man vil om hentesveiser og panikk - det kan jo være veldig underholdende for alle andre...

Et av mine gode minner fra ungdomsskolen (i tidenes morgen) var nettopp en gymtime med vikar - han hadde sikkert 40 cm hentehår som liksom falt utover skuldrene under oppvarminga.

Vi lo så vi skreik - og fikk i alle fall trena lattermusklene.

Vikaren lo med - han trodde antakelig han var morsom sånn ellers, håret sitt estimerte han ikke i det hele tatt...

Personlig syns jeg det er mer kledelig med kort-kort. :)

Så gøy da!

Sikker på at det redda dagen :)

Man kan nå synes hva man vil om hentesveiser og panikk - det kan jo være veldig underholdende for alle andre...

Et av mine gode minner fra ungdomsskolen (i tidenes morgen) var nettopp en gymtime med vikar - han hadde sikkert 40 cm hentehår som liksom falt utover skuldrene under oppvarminga.

Vi lo så vi skreik - og fikk i alle fall trena lattermusklene.

Vikaren lo med - han trodde antakelig han var morsom sånn ellers, håret sitt estimerte han ikke i det hele tatt...

Personlig syns jeg det er mer kledelig med kort-kort. :)

Nei, vet du - jeg kan ikke le av sånt, jeg ... for jeg synes det er så tragisk. Tragisk fordi jeg vet at så mange andre ler - og ingen kan da synes det er morsomt at folk ler av dem. MEN HVORFOR I SVARTE LAGER DEM HENTESVEIS DA!.

Ok jeg ler LITT inni meg da :)

Kanskje han ønsket å være orginal? Og den greide han nok med glans. Den varianten med å skjule sin bare isse, har jeg heller ikke sett.

Jeg bor like utenfor hovedstaden vøtt - her er så mange rare folk at det er rent fornøyelig :)

Annonse

Nei, vet du - jeg kan ikke le av sånt, jeg ... for jeg synes det er så tragisk. Tragisk fordi jeg vet at så mange andre ler - og ingen kan da synes det er morsomt at folk ler av dem. MEN HVORFOR I SVARTE LAGER DEM HENTESVEIS DA!.

Ok jeg ler LITT inni meg da :)

*skjemmes*

Nei da - jeg slår ikke opp gapskratten jeg heller. Man har da oppdragelse. Ler inni meg som regel... :)

Og ja - det er kanskje tragisk. Om man kan bruke et slikt uttrykk om noe selvpåført - at manndommen henger i håret liksom, er jo egentlig kjempetragisk :-)

For den del virker det som det er lengre og lengre mellom disse hentehårskarene, tror de for det meste er av en utdøende generasjon.

Til og med min ungkars-onkel på 69 har slutta med hentesveisen nå - han holdt knallhardt på den siden han var 25, sånn omtrent...

Det må da finnes noe psykologisk forskningsarbeid på dette - det er jo tross alt hovedsaklig et mannfolkfenomen!

:)

*skjemmes*

Nei da - jeg slår ikke opp gapskratten jeg heller. Man har da oppdragelse. Ler inni meg som regel... :)

Og ja - det er kanskje tragisk. Om man kan bruke et slikt uttrykk om noe selvpåført - at manndommen henger i håret liksom, er jo egentlig kjempetragisk :-)

For den del virker det som det er lengre og lengre mellom disse hentehårskarene, tror de for det meste er av en utdøende generasjon.

Til og med min ungkars-onkel på 69 har slutta med hentesveisen nå - han holdt knallhardt på den siden han var 25, sånn omtrent...

Det må da finnes noe psykologisk forskningsarbeid på dette - det er jo tross alt hovedsaklig et mannfolkfenomen!

:)

Ja, og det er dette forskningsarbeidet jeg leter etter :)

Jeg må få svaret og jeg må få det i dag. Gud, dette spørsmålet plager meg ass.

Annonse

*LOL* til din beskrivelse!!

Det er ehlt utrolig hva folk finner på å gjøre.

Selv synes jeg det fortsatt er merkelig at hentesveisen har så stor utbredelse. Leser ikke disse mennen de samme avisene osv som vi gjør? Hvor det stadig vekk er kommentarer om at dette ikke er tingen?

Eller tror hver og en av dem at det gjelder bare de "andre", ikke en selv? Kanskje de synes at de har vært så flinke med hentesveisen at vi andre tror at det er ekte?

Ulv I Faarikaal

Rapport fra søsteren din sendes til meg før lunch. OK?

Kan du få med en gang: jeg trente opp skuldre og rygg, og det syntes svært godt, hun likte ikke det. Hun likte vel best spjælete småbrødre hun kunne banke ved behov :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...