Gå til innhold

Ja! til eget kvinneforum på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere jenter? Et forum for kvinner, med kvinner, av kvinner hvor vi kunne chatte, dele og spørre om alt mulig!

Kapabel Snabel
Skrevet

Er det ikke det DOL er da?!?

("Fra kvinne til kvinne, med adgang for menn")

Skrevet

Hvordan kontrollere kjønnet til brukerene? '.'

Finnes det ikke allerede slike steder på nett da? :)

Mvh

Gjest Kjerringskinnet
Skrevet

Det _er_ jo bare kjerringer her, er det ikke ?

Skrevet

Det syns jeg ikke vi trenger. Vi brøyter da oss nok plass på forumene som er?

Skrevet

Kan vi ikke gjøre det her? Det gjør jo ingenting om det blander seg menn inn i diskuskjonene innnimellom. Synes det kan være godt å få synspunkter fra den annet kjønn.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kan vi ikke gjøre det her? Det gjør jo ingenting om det blander seg menn inn i diskuskjonene innnimellom. Synes det kan være godt å få synspunkter fra den annet kjønn.

Bare noe du sier :-)

Skrevet

Er det ikke det DOL er da?!?

("Fra kvinne til kvinne, med adgang for menn")

Nettopp.

Joffe1365380410
Skrevet

Hele DOL er et eneste stort kjærringforum, faktisk er 75 % av brukerene er kvinner.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Er jeg så sta?

Nå har jeg ikke inntrykk av at mine innspill vedr mens, fødsler, amming og adopsjon har fått så god respons .... :-)

Skrevet

Nå har jeg ikke inntrykk av at mine innspill vedr mens, fødsler, amming og adopsjon har fått så god respons .... :-)

Men akkurat de tingene er ikke jeg så veldig opptatt av. Men du har jo lov til å ha dine synspunkter du også.

Dessuten er kvinneandelen høy her inne så det er nok av kvinner som kan diskutere slike ting seg i mellom.

Da sÿnes jeg alarmdiskusjonen jeg hadde med SDD i natt var mer interessant og den var jo bare trøtt tull.

Skrevet

Synes det er greit at de få guttene her er med jeg..

;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei Gud bedre, en haug med syklubbdamer ;o)

Loslitte husmødre ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...