Gå til innhold

Barcelona - ditt hotteste tips.

Anbefalte innlegg

Joda, Gordon har glimtet til (noe han er svært god på egentlig) og gitt meg tur til Barcelona i bursdagsgave, jippi!

Nå trenger jeg dine hotteste Barcelona tips, gjerne linker og sånn også.

De 3/4 første nettene har vi overnatting og 2/3 netter må vi finne plass å bo selv. Vi trenger ikke noe luxsus, et koselig lite versthus eller noe hadde vært bra, men kjenner du noen som har ett rom til leie i kollektivet sitt e.l er vi intressert i det også.

Bring it on!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82287-barcelona-ditt-hotteste-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe problem å finne overnatting. Det er flust av hoteller i alle prisklasser. Det er bare til å stikke innom å spørre om de har ledig rom.

Da jeg var i Barcelona lå vi på et hotell til under 100kr døgnet. Men det var ikke særlig lukseriøst da. Men for et 2-3 hundrelapper skal du få et brukbart sted.

Jeg syntes den store katedralen var fantastisk, og har du ikke høydeskrekk, vil jeg anbefale å gå opp alle trappene i et av tårnene. Litt ekle trapper å gå i, men en fantastisk utsikt når du kommer opp.

Ellers likte jeg meg veldig godt på Tibidabo. Det er et fjell, med en fantastisk utsikt. På toppen er det en stor katedral, og like ved er det er fornøyelsespark. Jeg storkoste meg der. Litt krøkkete å komme dit eneste. Ikke noe problem egentlig, men en må først ta undergrunnen, så en slags trikk(hvis du ikke går, det gjorde vi) og så går det en bane opp til toppen(som Fløybanen) Dette er også et sted for folk som ikke er redd for høyde.

God tur!

Du kommer til å elske Barcelona. Det er fint å bare rusle rundt i sentrum å kikke. Å sitte på en uterestuarant å se på alle de rare folkene, for det jammen mye rart å se. Men pass godt på pengene! Det florerer med lommetyver! Og blomsterselgere som selger billige blomster, mens de raner deg. Vi var heldige og opplevde ikke noe sånnt, men jeg har hørt mange historier.

Vil du feste og danse, så går du til havnen. Der er masse diskoteker, og utesteder.

Nyt turen! Jeg er bare litt misunnelig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...