Gjest Stakkarsmeeg Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg har stygge kviser på rumpa..og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Det hemmer meg, jeg tør ikke vise meg for gutter.. er redd for at en eventuell kjæreste ville dumpe meg hvis han så det.. Hva skal jeg gjøre, finnes det effektiv hjelp? 0 Siter
Gjest ~*~*T£en@g£r*~*~ Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 jeg har samme problem!!! Kan noen hjelpe oss? hvem som helst? HJELP! 0 Siter
Gjest Avril Lavigne Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Diane p-piller er veldig effektive mot kviser! 0 Siter
Gjest julenissåem Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 jeg har samme problem!!! Kan noen hjelpe oss? hvem som helst? HJELP! samme problem her!kanskje trikset med tannkrem virker,har prøvd d ett par ganger men gadd ikke mer pga.blir så klissete...verdt ett forsøk?veldig flaut i dusjen det der...arrrgh hater d! 0 Siter
Gjest Biagiotti Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Anbefaler ei såpe som fåes kjøpt på apoteket, SebaMed Clear Face Compact Vask. I utgangspunktet er vel dette ei såpe for uren hud i ansiktet, men den egner seg like bra på kroppen! Den har hjulpet veldig for meg i hvert fall! 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 En eventuell kjæreste ville uansett ikke vært noe å spare på hvis han er så teit at han slår opp pga kviser på rompa! 0 Siter
Gjest poisaponcamcd Skrevet 20. desember 2002 Skrevet 20. desember 2002 hvis du dynker en kontorstol med cearasil og setter deg på den i et par timer kanskje??? 0 Siter
Gjest AkitaJenta Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 samme problem her!kanskje trikset med tannkrem virker,har prøvd d ett par ganger men gadd ikke mer pga.blir så klissete...verdt ett forsøk?veldig flaut i dusjen det der...arrrgh hater d! Kjøp en peeling krem som du vasker rumpa med! pass påå vaske den ordentlig, og TØRKE den ordentlig. Fukt kan gi røde prikker og kviser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.