Gå til innhold

IVF og attføringsstønad/barselpermisjon

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre fått vite at skal jeg kunne få barn ,må jeg gå gjennom prosessen med prøverør.Dette vil jeg/bør jeg prøve på nå i tilfelle det vil ta mange år.( dessuten er ønsket veldig stort )Problemet er at jeg er på attføring og mannen min har problemer med å kunne ta barselpermisjonen.Jeg kan jo ikke ta den fordi da mister jeg stønaden min....Så må ungen gå i barnehage fra den er 3mnd gammel????

Jeg har nemlig lest at i noen tilfeller gir de rehab.penger eller fortsetter utbetalingene i noen mnd. ,så fremt du begynner på studiene dine igjen.

Noen som har erfaring med dette?

Jeg er litt fortvilet over at attføringspenger ikke gir rett til barselpermisjon.

Så hva kan jeg gjøre?

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg hadde ikke barselspermisjon og måtte begynne å jobbe igjen etter 6 uker. Det var ikke noe hyggelig og ikke hadde jeg krav på ammefri heller.

Synes ikke det er å anbefale og få barn midt i et attføringsopplegg.

Jeg er ikke i jobb men går på skolen.....er ikke det mulig å få 6mnd fri engang med lønn????

Jeg synes det er dårlig gjort at "vi" skal bli straffet på denne måten...

hva om man blir syk???

Noen flere som vet /har erfaringer?

Gjest ikke undertegnet

Jeg er ikke i jobb men går på skolen.....er ikke det mulig å få 6mnd fri engang med lønn????

Jeg synes det er dårlig gjort at "vi" skal bli straffet på denne måten...

hva om man blir syk???

Noen flere som vet /har erfaringer?

når vil isåfall attføringspengene stopp opp.Hvis jeg føder i august, stopper pengene å komme den mnd,eller stopper de i juni når skolen er ferdig.

Man får vel ellers betalt om sommeren, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...