Gå til innhold

Er du mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er du mann? ca 30 år +/-

Hva ønsker du deg til jul? Av din sambo? Vil kjøpe noe fint til han, men vet da ikke hva dere ønsker dere. Han bare sier: Jeg har alt!

Typisk? Fortell meg nå hva du ville blitt glad for.

Skrevet

Jeg ville blitt glad for:

-en reise, en spesiell opplevelse, bøker og musikk, noe nyttig som verktøy ol, klær, digitalt kamera, mp3 spiller osv osv.

Duppedingser til han som har "alt":

Lommelerke, seddelklips, sigarettetui, slipsnål osv i pent design og høy kvalitet- gjener med gravering, er gaver som både er pene, nyttige, varige og ofte slik man ikke bruker penger på selv.

Skrevet

-en reise, en spesiell opplevelse, bøker og musikk, noe nyttig som verktøy ol, klær, digitalt kamera, mp3 spiller osv osv.

Lommelerke, seddelklips, sigarettetui, slipsnål osv i pent design og høy kvalitet- gjener med gravering, er gaver som både er pene, nyttige, varige og ofte slik man ikke bruker penger på selv.

Du glemte slips...

;-))

Skrevet

Du glemte slips...

;-))

Det har jeg skapet fullt av, men det hadde jo vært kult å hatt et steindyrt designerslips for de helt spesielle anledningene..

Skrevet

Det har jeg skapet fullt av, men det hadde jo vært kult å hatt et steindyrt designerslips for de helt spesielle anledningene..

Se der ja.. Skriv det opp på lista..

;-))

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg fikk Batman-sengetøy, men har ikke brukt det :-)

Høytrykkspyler ! (trykkvasker) vaske bilen, vinduer ute, blåse løv, rense takrenner og smelte is på trappa.

Skrevet

Hei conan,

Snodig (?), jeg ville også blitt glad for det du ramser opp. Lista di er perfekt:

'-en reise, en spesiell opplevelse, bøker og musikk, noe nyttig som verktøy ol, klær, digitalt kamera, mp3 spiller osv osv.'

Skrevet

Min mann har forkynt at i år ønsker han seg Playstation, med et rallycross-spill! :-)

Og han er 30+ noen år. De gutta blir aldri riktig heeelt voksne, gjør de vel?:-) Noe å ha i bakhodet når du velger gave *he-he*!

Skrevet

Et gravert navneskilt i sølv som kan festes inne i kamelhårsfrakken hadde vel også vært noe?

Gjest latsabbu
Skrevet

En helg i England med innlagt fotballkamp. Ingen shopping.

DEN var god...

ingen god ide, men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...