Gå til innhold

Hjelp, fryser, er så kald

Anbefalte innlegg

Finnes det noe jeg kan gjøre for å slutte fryse så mye?

Det er ikke bare på vinteren, men stort sett hele året (ikke så mye på sommeren da selvf.)

Er ofte iskald på hender og føtter, selvom jeg bruker tøfler.

Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre? Finnes det noen piller eller noe sånt som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82349-hjelp-fryser-er-s%C3%A5-kald/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som hjelper er å røre på seg, straks jeg setter meg ned foran dataen eller tv`en begynner jeg å fryse. Er jeg i aktivitet blir det varmt selv om innetemperaturen senkes til 18 grader.

Innetemperaturen er rundt 20 grader og ute er det minus 23, så i dag får jeg gjort mye i huset!

Annonse

Annonse

Hei

Herregud da er det jo nesten badstu vanlig temperatur skal vere rund 20 hvordan har plantene det når du ahr det så varmt

Hilsen

Plamtene har det bra de.

Forresten så hadde jeg frosset i hjel med 20 grader i huset. Sjelden jeg får det så varmt som 30 her men trives best når det er godt og varmt. Kan ikke gå på besøk til folk som har 20 grader i huset da blir jeg dårlig.

Gjest ikke undertegnet

Plamtene har det bra de.

Forresten så hadde jeg frosset i hjel med 20 grader i huset. Sjelden jeg får det så varmt som 30 her men trives best når det er godt og varmt. Kan ikke gå på besøk til folk som har 20 grader i huset da blir jeg dårlig.

Hei

Du må fryse felt jeg syns det er godt og varmt med 20 jeg, helt fint, helt passe

Hilsen

Kritikeren

Få målt blodprosenten din. Kanskje den er for lav. Det blir du kald av. Det blir du også om du er konstant trøtt, er for tynn, ikke holder deg i aktivitet...

Jeg fryser støtt og stadig, særlig når jeg sitter rolig uten å gjøre noe. Det eneste som hjelper da, er å ta på en ekstra genser og tykke sokker, og gjøre husarbeid. Eller å sove under ei varm dyne.

Det eneste som hjelper er å røre på seg, straks jeg setter meg ned foran dataen eller tv`en begynner jeg å fryse. Er jeg i aktivitet blir det varmt selv om innetemperaturen senkes til 18 grader.

Innetemperaturen er rundt 20 grader og ute er det minus 23, så i dag får jeg gjort mye i huset!

Minus TJUETRE?! Hvor i all verden er det du bor? Kautokeino?

Her er det en grad, endelig snø, og mye varmere enn en grad uten snø. Hehe... men det er litt trekkfullt her, så jeg blir ikke sittende så veldig lenge før jeg kryper under teppet i sofaen med ei bok. Våkner sikkert utpå natta en gang da, kjenner jeg meg rett...

Noen _er_ bare sånn - har dårlig blodomløp så ekstremitetene blir kalde.

Har du sjekket at du er ok? Målt blodprosent, f.eks? Jeg har en venninde som akkurat har oppdaget at hun hadde lavt stoffskifte. Symptomer: Sliten og alltid kald på hender og føtter.

Få målt blodprosenten din. Kanskje den er for lav. Det blir du kald av. Det blir du også om du er konstant trøtt, er for tynn, ikke holder deg i aktivitet...

Jeg fryser støtt og stadig, særlig når jeg sitter rolig uten å gjøre noe. Det eneste som hjelper da, er å ta på en ekstra genser og tykke sokker, og gjøre husarbeid. Eller å sove under ei varm dyne.

Hvordan måler de blodprosent?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...