Gå til innhold

om 4 dager reiser vi

Anbefalte innlegg

til Kina.

Fredags morgen kl. 0700 går flyet, og vi regner med å være i Guang Dong kl. 1400 kinesisk tid på lørdag.

Guuuuuuuri malla som det kribler i magen. Nå har vi begynt å pakke til veslejenta. Bleier, grøt og middagsglass er på plass. På torsdag som var gikk jeg og min mor helt bererk i barnebutikkene. Handlet for flere tusen.

En herlig følelse og endelig snart ha fått gullet hjem. Det blir liksom så virkelig når man ser alle klærne og utstyret,

Nattesøvnen er heldigvis ikke berørt av nerver ennå, men jeg tenker nå onsdag og torsdag er kommet, blir det nok mindre med deg.

Tenker masse på dere andre som jeg har blitt kjent med her på DOL. Det har vært en utrolig opplevelse og fått tatt del i så manges liv, både i ventetida og ved tildelingene. Samhold gir styrke, ja det skal være visst.

Nå vil jeg ønske alle dere andre lykke til i adop. prosessen, og God tur til Kina til lilja, kinanusk, kineserinden og sist men ikke minst min sjelevenn KINANINA.

Vi får mailes etter at vi alle er kommet hjem, kjempekoselig å holde kontakt.

Hade godt så lenge.

KINA here we comes

KLEM

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann nijni!!

Er det ikke ulidelig spennende vel??

Vi reiser tirsdag og kofferten har vært pakket mange ganger alt. Pakker opp og ned alt etter som jeg kjøper noe nytt......

Nå på lørdag kjøpte vi grøt og nan, middagsglass har jeg faktisk ikke tenkt på engang.. bleier er et kapittel for seg- HVA skal man velge????

jaja, bleiene er iallefall pakket sirlig sammen med alt annet!

Skal dere reise direkte til provinsen?? Tenkte det hadde vært kjempehyggelig å kanskje treffes i Bejing....? Vi skal reise to dager før resten av gruppa så vi har litt tid til å gjøre akurat det vi vil!!! Vi reiser til provinsen søndagen.

Mandag skal det store skje...tenk for en vidunderlig følelse, eeeeeeendelig skal jeg få holde min lille deilige kinaprinsesse tett inntil meg........ojojoj som jeg gleder meg!!!!!

GOD TUR NIJNI OG LYKKE TIL MED DEN STORE DAGENJ!!!!!!!!!!

Kjempestor klem fra ....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/#findComment-441472
Del på andre sider

Hei nijni

Ta med litt penger til Kina også, der er det billig å kjøpe barneklær, 10 til 20 kr pr plagg og 100-200 kr for fine goretex og Hellyhansen jakker til småbarn kjøpt inn på basarer. Du kan kjøpe inn hele garderoben hennes for de nærmeste tre -fire årene for noen tusenlapper. =g til dere selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/#findComment-441692
Del på andre sider

Annonse

God tur og husk at vi er desperate etter å få høre noe etter at dere er kommet hjem også!!

Hilsen

Kjære nijni :o)))

Tenk bare 4 dager igjen :o)). Som jeg unner dere å endelig få reise nedover å hente den lille skjønnheten deres :o))).

Håper du tar deg tid til å fortelle litt om turen deres etterpå :o).

Gled deg masse- livet med en liten kinaprinsesse er bare helt nyyydelig :o)))

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/#findComment-441868
Del på andre sider

Har ikke vært her inne på flere dager p.g.a. mye jobbing, men jeg har tenkt mye på dere og talt dager til avreisedagen deres...

Onsdag roer det seg på jobben for min del, så da skal jeg starte forberedelsene til Kina-turen for alvor.

Ringer deg før dere reiser,- jeg må få noen "blodferske" pakketips!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/#findComment-441885
Del på andre sider

Gjest kinamamsen

heisann nijni!!

Er det ikke ulidelig spennende vel??

Vi reiser tirsdag og kofferten har vært pakket mange ganger alt. Pakker opp og ned alt etter som jeg kjøper noe nytt......

Nå på lørdag kjøpte vi grøt og nan, middagsglass har jeg faktisk ikke tenkt på engang.. bleier er et kapittel for seg- HVA skal man velge????

jaja, bleiene er iallefall pakket sirlig sammen med alt annet!

Skal dere reise direkte til provinsen?? Tenkte det hadde vært kjempehyggelig å kanskje treffes i Bejing....? Vi skal reise to dager før resten av gruppa så vi har litt tid til å gjøre akurat det vi vil!!! Vi reiser til provinsen søndagen.

Mandag skal det store skje...tenk for en vidunderlig følelse, eeeeeeendelig skal jeg få holde min lille deilige kinaprinsesse tett inntil meg........ojojoj som jeg gleder meg!!!!!

GOD TUR NIJNI OG LYKKE TIL MED DEN STORE DAGENJ!!!!!!!!!!

Kjempestor klem fra ....

Ser du pakker både ned og opp ;o) Husker godt hvordan jeg holdt på - for snart tre år siden...!

Du trenger ikke å ta med middagsglass. Når dere spiser lunsj/middag så får dere/kan dere bestille egen barnemeny. En suppe med mais var populær sammen med ris, og vi fikk en slags eggeomelett som nesten så ut som fin grøt. Den gikk ned på høykant. M.a.o. ikke bruk opp plassen i kofferten på dette. Jeg hadde med et par pakker grøtpulver, melkepulver, kjeks og saft. Dersom du har plass så ta med en boks Prosobee. Det er soya melkepulver. Kjekt å ha dersom prinsessen ikke tåler melk. Det har vi brukt til begge våre jenter. Prosobee får du kjøpt på apoteket.

God tur!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82350-om-4-dager-reiser-vi/#findComment-442357
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...