Gå til innhold

Stavangertreff - forslag til dato

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

For meg ville 27.11. passet best men hvis det blir 9.12. så må jeg droppe min ene ukentlige trimkveld. Men det er ingen krise så jeg er med uansett.

Jeg for min del er ikke så veldig glad i julemat når jeg er ute og spiser. Men kanskje vi finner en plass hvor de har både julemat og "vanlig" mat. Jeg skal prøve å tenke ut noen forslag. Tenke, tenke...

Hei

For meg ville 27.11. passet best men hvis det blir 9.12. så må jeg droppe min ene ukentlige trimkveld. Men det er ingen krise så jeg er med uansett.

Jeg for min del er ikke så veldig glad i julemat når jeg er ute og spiser. Men kanskje vi finner en plass hvor de har både julemat og "vanlig" mat. Jeg skal prøve å tenke ut noen forslag. Tenke, tenke...

27 passer for meg også! Hva med nede på Sørensen? Der har de både julemat og andre små og store retter???

Annonse

Hei

Kan dere ikke ta 27.11. og gå på Mikado? Da kan jeg sitte å lure på dere bak en meny eller noe annet. :o)

Hilsen

Hvorfor Mikado? Og hvorfor skal du sitte bak en meny?? Du er jo hjertelig velkommen hvor enn vi møtes, og du skal slippe å tre en meny eller noe annet over hodet ;o)

Beste hilsen fra

Hvorfor Mikado? Og hvorfor skal du sitte bak en meny?? Du er jo hjertelig velkommen hvor enn vi møtes, og du skal slippe å tre en meny eller noe annet over hodet ;o)

Beste hilsen fra

Det var vel heller fordi jeg har planlagt jentekveld på Mikado allerede. :o)

Stiller nok opp på nyåret jeg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...