Gå til innhold

Forbannede rævkjørere!!!

Anbefalte innlegg

Jasså du! Og hva med dem som ikke har en eneste aktiv celle under topplokket i følgende situasjon? Hæ? Hæ?:

Grønt lys i kryss. Du og bilen foran ligger i venstre fil og skal svinge til venstre. Da har man selvsagt vikeplikt for trafikk som kommer midt imot. Så langt, så vel. MEN... tror du dusten foran kjører inn i krysset på grønt? Neida, der står h*n plantet bak linja og venter til det blir 'klart'. Klart betyr selvsagt rødt lys, da stanser møtende trafikk. Men da har verken dusten og langt mindre jeg anledning til å kjøre. Og der kunne vi ennå stått dersom ikke dusten(e) som regel plutselig vrenger til venstre på rødt.

Obs: Dette gjelder selvsagt ikke når svinging til venstre åpnes av grønn pil.

Fortsetter under...

Hvis du sverger på tro og ære at du ikke lå i venstrefila så skal jeg selvsagt tro deg, og konkludere med at sjåføren bak deg nok var kvinnfolk.

:)

Jeg sverger på hele platesamlinga mi (som er omfattende, alfabetisert og i utmerket stand) på at jeg aldri ligger i venstre fil og sperrer for noen.

* løfter hånden høytidelig i været*

Gjest ikke undertegnet

Eneste gangen det er tillatt å være rævakjører i noen korte sekunder er når du kommer på en hovedvei i 80 og det kjører en dust ut fra en sidevei rett foran deg slik at du må bremse ned. (Det er ikke biler bak deg engang, så tapet ved å vente ville være ikke målbart for 'dusten'.) I tillegg legger dusten seg i 70 km når bilen først har 'samlet fart'.

DA lar jeg bilen min gli så langt inn mot dustens eksosrør som jeg tør mens denne frenetisk gasser og firer for å komme opp i fart. Arg!!!!

Og så fotgjengere som står og vipper på fortauskanten ved fotgjengerfeltet, du stopper, de kikker dumt på deg og går så som om ingenting har skjedd vekk fra fortauskanten. Hva STO de der for da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...