Gå til innhold

Hvor mye kan jeg drikke?

Anbefalte innlegg

Gjest junifugl

Nå har det seg sånn at jeg har aldri drukket før. Har liksom ikke likt det som de serverer. Nå skal vi på fest og jeg vil være med vennene mine som skal drikke på forhånd. Hvor mye tåler jeg? Er nokså liten og tynn. Har aldri smakt alkohol, men ønsker ikke å bli "full". Ønsker bare å få denne "berusede" følelsen som alle snakker om.

Hvor mye må jeg drikke for å få slik følelse?

Hva koster "rusbrus" på polet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82387-hvor-mye-kan-jeg-drikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør tenke på følgende:

Begynn forsiktig. Alkohol virker forskjellig fra person til person.

Ikke drikk for fort. Da får du i deg mye før virkningen kommer, og du blir plutselig "dritings".

Ikke bland for mye, dvs. ikke drikk vin, øl, brennevin om hverandre. Da blir du lettere syk.

Ikke stress med det. De som har det mest gøy, er de som tror de er full, som alle andre tror er full, men som egentlig var forholdsvis edru og husker noe av det dagen etter.

Have fun!

Drikk bitte-bitte-bitte lite. Skån deg selv for uhyggelig spyfyll og drikk minst tre ganger så mye vann som alkoholenheter (en øl f.eks.). Avslutt i tide. Inntil et visst punkt - og det er ikke spesielt høyt - går det 'oppover'. Deretter blir du bare mer og mer drita, styggere og styggere å se på samt ikke minst dummere og dummere.

Rus må læres, sosialiseres om du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...