Gjest evita Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Hei! Har dere sett de søte små på www.thaiparents.com/meetmybaby.html 0 Siter
thaimor Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Åjada - de har vi nok studert til øyet ble stort og vått... Vakre barn, ikke sant? ;-) 0 Siter
tes1365380393 Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Ååååååå.....denne siden har ikke jeg fått med meg før.....nå har jeg sittet å studert..skjønne unger!! 0 Siter
grot Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Den hadde ikke jeg sett, så tusen takk for tipset. Mange små,skjønne der ja:-) Fikk foresten nettop sms fra sibadulla som har spurt seg litt for angående vår gutt i Bangkok, og Tuk trodde kanskje det ble februar på oss. Det har vi regnet med selv også, så det var jo helt greitt. Hadde hun antydet mars/april så hadde det nok ikke vært like greit:-( Jeg vet at alle dere thai-adoptanter sier vi skal være forberedt på å måtte vente lenger enn antydet, og det er sikkert lurt. Men som den optimist jeg er så tviholder jeg på at det blir februar. da har vi ventet i 7 måneder, så jeg tror det er realistisk. Og uansett: den som venter på noe godt, vet dere... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Den hadde ikke jeg sett, så tusen takk for tipset. Mange små,skjønne der ja:-) Fikk foresten nettop sms fra sibadulla som har spurt seg litt for angående vår gutt i Bangkok, og Tuk trodde kanskje det ble februar på oss. Det har vi regnet med selv også, så det var jo helt greitt. Hadde hun antydet mars/april så hadde det nok ikke vært like greit:-( Jeg vet at alle dere thai-adoptanter sier vi skal være forberedt på å måtte vente lenger enn antydet, og det er sikkert lurt. Men som den optimist jeg er så tviholder jeg på at det blir februar. da har vi ventet i 7 måneder, så jeg tror det er realistisk. Og uansett: den som venter på noe godt, vet dere... Om man ser litt stort på det, så er ikke februar langt unna. :-) Det er i grunnen greit å vente så lenge som man fikk antydet ved tildeling, det er når denne tiden overstiges at det blir forferdelig tungt. Forrige gang tok det 2-3 måneder ekstra for oss. Håper på mer flaks denne gangen, men når er kanskje flaksen vår oppbrukt også for denne gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.