Gå til innhold

Thailandsøkere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den hadde ikke jeg sett, så tusen takk for tipset. Mange små,skjønne der ja:-) Fikk foresten nettop sms fra sibadulla som har spurt seg litt for angående vår gutt i Bangkok, og Tuk trodde kanskje det ble februar på oss. Det har vi regnet med selv også, så det var jo helt greitt. Hadde hun antydet mars/april så hadde det nok ikke vært like greit:-( Jeg vet at alle dere thai-adoptanter sier vi skal være forberedt på å måtte vente lenger enn antydet, og det er sikkert lurt. Men som den optimist jeg er så tviholder jeg på at det blir februar. da har vi ventet i 7 måneder, så jeg tror det er realistisk.

Og uansett: den som venter på noe godt, vet dere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82388-thailands%C3%B8kere/#findComment-442491
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Den hadde ikke jeg sett, så tusen takk for tipset. Mange små,skjønne der ja:-) Fikk foresten nettop sms fra sibadulla som har spurt seg litt for angående vår gutt i Bangkok, og Tuk trodde kanskje det ble februar på oss. Det har vi regnet med selv også, så det var jo helt greitt. Hadde hun antydet mars/april så hadde det nok ikke vært like greit:-( Jeg vet at alle dere thai-adoptanter sier vi skal være forberedt på å måtte vente lenger enn antydet, og det er sikkert lurt. Men som den optimist jeg er så tviholder jeg på at det blir februar. da har vi ventet i 7 måneder, så jeg tror det er realistisk.

Og uansett: den som venter på noe godt, vet dere...

Om man ser litt stort på det, så er ikke februar langt unna. :-)

Det er i grunnen greit å vente så lenge som man fikk antydet ved tildeling, det er når denne tiden overstiges at det blir forferdelig tungt. Forrige gang tok det 2-3 måneder ekstra for oss. Håper på mer flaks denne gangen, men når er kanskje flaksen vår oppbrukt også for denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82388-thailands%C3%B8kere/#findComment-442524
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...