Gå til innhold

Når dere svarer på innlegg......

Gjest lite å irritere meg over i dag, serru

Anbefalte innlegg

Gjest lite å irritere meg over i dag, serru

....hvorfor er det så mange som ikke svarer på orginal innlegget, men et annet svar, selv om at dere mente å svare h*n som startet tråden??

Får så utrolig mange svar, som egentlig ikke er til meg..... Ganske irriterende å få en hel haug med svar som er rettet mot en annen, og sikkert like irriterende for trådstarteren som ikke får alle svarene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82404-n%C3%A5r-dere-svarer-p%C3%A5-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i grunnen enig. Har fått en del svar til MEG, der vedkommende lekser opp om et eller annet og kommer med en mengde gode råd....som JEG aldri har bedt om! :-)

Og står man på feil innlegg når man klikker "svar", så får jo ikke hovedinnlegg-forfatteren/forfatterinnen noe svar til SEG.

Skjerpings alle samma!

Gjest har tabbet meg ut, jeg også

Er i grunnen enig. Har fått en del svar til MEG, der vedkommende lekser opp om et eller annet og kommer med en mengde gode råd....som JEG aldri har bedt om! :-)

Og står man på feil innlegg når man klikker "svar", så får jo ikke hovedinnlegg-forfatteren/forfatterinnen noe svar til SEG.

Skjerpings alle samma!

He he.

Har vært borti begge deler, faktisk.. *rødme*

Har leksa opp til feil person(oppdaget fadesen og ba om unnskyldning, men h*n ville ikke forstå at jeg kunne ha tatt feil, og oppførte seg helt for jævlig....), og blitt hudfletta av andre.... Begge deler var da svar til andre..

Annonse

....men åssen i huleste vet alle når det er _meg_ de svarer, og ikke trådstarteren?!?

Fordi :

La oss si du starter å lese en tråd. Først leser du hovedinnlegget, der en eller annen FRK POSE ber om råd og ditt og datt. Så klikker du på innlegget under, for å se hva slags svar FRK POSE har fått. Sånn klikker du videre på alle svarene under FRK POSE's innleggm helt til du står på det siste svaret hun har fått i rekka. Der og da bestemmer du deg for å svar på FRK POSE's spørsmål. Men du står på feil innlegg når du bestemmer deg for det!!

Du må gå helt opp på toppen igjen og klikke på FRK POSE's innlegg. Istedet svarer du ved å klikke på "svar på denne" mens du står på en av svarerne sitt innlegg...og dermed får den personen DITT SVAR til SEG.

FRK POSE får det ikke opp blant alle svar til seg, om hun klikker linken "Svar til meg".

Gjest forvirra irritert

Fordi :

La oss si du starter å lese en tråd. Først leser du hovedinnlegget, der en eller annen FRK POSE ber om råd og ditt og datt. Så klikker du på innlegget under, for å se hva slags svar FRK POSE har fått. Sånn klikker du videre på alle svarene under FRK POSE's innleggm helt til du står på det siste svaret hun har fått i rekka. Der og da bestemmer du deg for å svar på FRK POSE's spørsmål. Men du står på feil innlegg når du bestemmer deg for det!!

Du må gå helt opp på toppen igjen og klikke på FRK POSE's innlegg. Istedet svarer du ved å klikke på "svar på denne" mens du står på en av svarerne sitt innlegg...og dermed får den personen DITT SVAR til SEG.

FRK POSE får det ikke opp blant alle svar til seg, om hun klikker linken "Svar til meg".

ok; gjorde du det nå? Svarer en annen??

Skjønte ikke helt hvem du svarte nå, skjønner´u!

Fordi :

Snakk om å fôre med teskje! *flirer*

Men det er igrunn så innlysende at når du har gjort den feilen en gang gjør du den ikke flere ganger. Stort sett:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...