Gå til innhold

Klasking med tissen

Gjest trenger noen gode råd

Anbefalte innlegg

Gjest trenger noen gode råd
Skrevet

En kollega av meg har en til tider plagsom og ekkel uvane.

Når det nærmer seg pause tar han tissen ut av buksa og klasker den i skrivepulten noen ganger og sier "på tide med litt pølse i brød"

Hvordan får jeg ham til å slutte med dette ?

Skrevet

'Wiener eller grill?' 'Ketchup og sennep?' 'Stekt løk?' 'Remulade?'

Skrevet

Spørre om du kan få en større meny, for den han har er er bare til å terge apetitten med?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva med å skaffe en kniv a la Norman Bates og sitte og kvesse den når det nærmer seg lunsjtider ? Når du hogger etter agnet, og kniven står dirrende i pulten vil nok det kanskje hjelpe litt.

Skrevet

Det er ikke noe godt med lunken pølse, den må kokes eller stekes først.

Skrevet

Hvorfor vil du at han skal slutte med det da? Jeg synes du bare skal la han holde på.

Skrevet

Så lenge det er sin egen skrivepult han klasker den på, så ser jeg ingen grunn til ikke å la han fortsette med det..

Skrevet

Øh...sitter dere i kontorlandskap, eller er det bare dere to på et kontor...?

Jeg håper på det siste.

Gjest julianne
Skrevet

Næsj, bare si at "den var da liten, må være en knakkpølse det der" så kanskje han gir seg? Eller gi ham en dusj med chiliketchup på pølsa ettersom han ber om det. Hvis ikke annet hjelper, prøv sennep (på glass, extra sterk). Eller knytt fast et rykende varmt brød rundt pølsa hans, eller... eller... eller...

Hilsen (pervers i dag)

Skrevet

Næsj, bare si at "den var da liten, må være en knakkpølse det der" så kanskje han gir seg? Eller gi ham en dusj med chiliketchup på pølsa ettersom han ber om det. Hvis ikke annet hjelper, prøv sennep (på glass, extra sterk). Eller knytt fast et rykende varmt brød rundt pølsa hans, eller... eller... eller...

Hilsen (pervers i dag)

- eller en såssiss?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...