jacob Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 for å bygge opp litt aggresjon. Er det noen som kan gi meg linken til denne voldsvideoen som fant sted på Aker brygge? 0 Siter
Sør Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Du bygger vel opp mer aggresjon hvis jeg sier "nei"? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Hei, Bjarne. Her er den: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7688073 Klikk på "se den grusomme videoen". 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Hei, Bjarne. Her er den: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7688073 Klikk på "se den grusomme videoen". Jeg mente jacob. Jeg kjenner en Jacob Bjarne, jeg surra. 0 Siter
favn Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg mente jacob. Jeg kjenner en Jacob Bjarne, jeg surra. Jo men... han er da litt Bjarne, synes du ikke? 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jo men... han er da litt Bjarne, synes du ikke? Ha'kke peiling! 0 Siter
nick Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 "De fire voldsmennene, en hjelpepleier (22), to miljøarbeidere i barneskolen (23 og 21) og en student (21), ba dommerne i byretten om «å se noe bort fra inntrykkene fra filmen», fordi videoopptaket gjør denne saken spesiell." Hjelpepleier??? Miljøarbeidere i barneskolen??? Nå må vi snart ta med pistol på sykehuset/pleiehjemmet, samt utstyre Per og Kari med slagvåpen når vi følger dem på vei til første skoledag. 0 Siter
jacob Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 "De fire voldsmennene, en hjelpepleier (22), to miljøarbeidere i barneskolen (23 og 21) og en student (21), ba dommerne i byretten om «å se noe bort fra inntrykkene fra filmen», fordi videoopptaket gjør denne saken spesiell." Hjelpepleier??? Miljøarbeidere i barneskolen??? Nå må vi snart ta med pistol på sykehuset/pleiehjemmet, samt utstyre Per og Kari med slagvåpen når vi følger dem på vei til første skoledag. Det er en pussig følelse å se slike videoer når man sitter å groover til skikkelig niggersoul. Det gir hele opplevelsen en ny og nærmest kunstnerisk dimensjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.