SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg skal lage kyllinggryte i dag. 1 kylling 2 paprikaer (rød og grønn eller gul eller hva den som ikke er rød egentlig er). 1 purre En del fersk champignon Matfløte. Diverse krydder. Hva for noe mer trenger jeg? Kom igjen, nå! 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Denne er god : 4 store kyllingfileter 2 røde paprika 1 grønn paprika 2 løk 250 g ferske sjampinjonger 4 til 5 dl kremfløte 100 g revet hvitost Ha gjerne i oregano og basilikum og en dash øl ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Denne er god : 4 store kyllingfileter 2 røde paprika 1 grønn paprika 2 løk 250 g ferske sjampinjonger 4 til 5 dl kremfløte 100 g revet hvitost Ha gjerne i oregano og basilikum og en dash øl ;o) Kremfløte? Prøver du å kødde med meg? 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Kremfløte? Prøver du å kødde med meg? Nei ; jeg har laget denne selv...kjempegod : http://www.skjeltorp.no/kyllinggryte.htm Men med det krydderet og ølen utenom da ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Nei ; jeg har laget denne selv...kjempegod : http://www.skjeltorp.no/kyllinggryte.htm Men med det krydderet og ølen utenom da ;o) Men hvorfor bruker man ikke matfløte? Matfløte er vel det vanlige? 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Men hvorfor bruker man ikke matfløte? Matfløte er vel det vanlige? Det ER jo den vanlige fløten som blir kalt kremfløte *s* Ikke ferdig pisket ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Det ER jo den vanlige fløten som blir kalt kremfløte *s* Ikke ferdig pisket ;o) Åja... men hva er galt med matfløte? Det er jo det som skal brukes til mat? 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Åja... men hva er galt med matfløte? Det er jo det som skal brukes til mat? Se nå her : http://www.tine.no/produktflote/4354/ det står nå at den brukes i maten ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Se nå her : http://www.tine.no/produktflote/4354/ det står nå at den brukes i maten ;o) Men hva med matfløte? Er ikke den også til sånt? 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Men hva med matfløte? Er ikke den også til sånt? Jo men ikke så fyldig i smaken.Derfor bruker jeg kremfløten ;o) Ok ; lykke til ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Jo men ikke så fyldig i smaken.Derfor bruker jeg kremfløten ;o) Ok ; lykke til ! Så du vil anbefale kremfløten? Den er bedre? 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Så du vil anbefale kremfløten? Den er bedre? JA! Skal vi lage en laaaang debatt om dette , eller ? ;o) PS : Ikke glem ølen da .... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 JA! Skal vi lage en laaaang debatt om dette , eller ? ;o) PS : Ikke glem ølen da .... Du kødder med meg!! Øl... hmmm... kanskje det. Jeg skal jo på hockeykamp etter middag 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Du kødder med meg!! Øl... hmmm... kanskje det. Jeg skal jo på hockeykamp etter middag Litt i kokken og litt i maten... Lykke på te ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Litt i kokken og litt i maten... Lykke på te ;o) Velvel. Da bruker jeg kremfløte, men jeg henger deg om det begynner å smake krem Ja, det med øl var faktisk en genial ide. Det er ingen skam med tre øl før hockeykamp 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Velvel. Da bruker jeg kremfløte, men jeg henger deg om det begynner å smake krem Ja, det med øl var faktisk en genial ide. Det er ingen skam med tre øl før hockeykamp Hehe...du hadde ikke hatt sjans til å henge meg småen ;o) Kos deg med god mat og kampen da ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. november 2002 Forfatter Skrevet 19. november 2002 Hehe...du hadde ikke hatt sjans til å henge meg småen ;o) Kos deg med god mat og kampen da ! Jeg er nok større enn deg, skal du se Men hvor mye øl bør man ha i sausen? Og har du noen andre tips? Jeg hadde faktisk tenkt på brunost, jeg. Er gulost bedre? Jeg må ha det inn med teskje 0 Siter
vin Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg er nok større enn deg, skal du se Men hvor mye øl bør man ha i sausen? Og har du noen andre tips? Jeg hadde faktisk tenkt på brunost, jeg. Er gulost bedre? Jeg må ha det inn med teskje Det er ikke størrelsen det kommer ann på ;o) Men jeg har trent fitness og vekter i mange år .....*s* Ikke ha for mye øl i , bare en dash. Brunost blir for søtt til kylling , bruk heller noen sneier med hvitost. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Velvel. Da bruker jeg kremfløte, men jeg henger deg om det begynner å smake krem Ja, det med øl var faktisk en genial ide. Det er ingen skam med tre øl før hockeykamp Det smaker da ikke krem! Er ikke alle som gidder å ha skapet full av slik 100 forskjellige produkter tine har lagd for å selge mer. Bruker kremfløte til alt fløte-bruk, og melk i kaffen:-) 0 Siter
maybente Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Kaffefløte(lite fett), matfløte(mer fett) og kremfløte(masse fett): Akkurat den samme. Det er bare fett % som skiller. Alt blir bedre med mere fett!! Skjønner? )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.