Gå til innhold

Mat ut av et reine ville.

Anbefalte innlegg

Det er ikke størrelsen det kommer ann på ;o)

Men jeg har trent fitness og vekter i mange år .....*s*

Ikke ha for mye øl i , bare en dash.

Brunost blir for søtt til kylling , bruk heller noen sneier med hvitost.

Hva er en snei?

Trener du fitness seriøst?`

Jeg trente halvseriøst med bygging, men det er en stund siden nå...

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• vin

11

• spirito

9

• maybente

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kaffefløte(lite fett), matfløte(mer fett) og kremfløte(masse fett): Akkurat den samme.

Det er bare fett % som skiller. Alt blir bedre med mere fett!! Skjønner?

:o))

Oki, takker og bukker :)

Da blir det selvsagt kremfløte. Fett er en fin ting i mat :)

Hva er en snei?

Trener du fitness seriøst?`

Jeg trente halvseriøst med bygging, men det er en stund siden nå...

Snei = skive .

Ja ; jeg trente seriøst fitness , men sluttet for 2 år siden.

Så musklene er ikke akkuratt så "bulende" nå , men det syns jeg er greit.

Har noen bilder fra den tiden , og syns jeg ser mere feminin ut nå da ;o)

Six-pack på damer er ikke så sexy!?

Det smaker da ikke krem!

Er ikke alle som gidder å ha skapet full av slik 100 forskjellige produkter tine har lagd for å selge mer.

Bruker kremfløte til alt fløte-bruk, og melk i kaffen:-)

Da vet jeg det! Thanks :)

Melk i kaffen? Er du ikke nordmann da kjerring? :)

Annonse

Snei = skive .

Ja ; jeg trente seriøst fitness , men sluttet for 2 år siden.

Så musklene er ikke akkuratt så "bulende" nå , men det syns jeg er greit.

Har noen bilder fra den tiden , og syns jeg ser mere feminin ut nå da ;o)

Six-pack på damer er ikke så sexy!?

Jo, jeg synes sixpack på damer er jævla sexy! Men nå var jeg jo litt i miljøet selv, og ble kanskje noe preget :)

Jeg er ikke akkurat bulende lenger selv, og får beskjed om at jeg ser bedre ut nå enn når jeg veide 15 kg mer med mindre fett... Menmen... i mine øyne var det pent, akkurat som jeg syntes sixpack på damer var pent!

:)

Jo, jeg synes sixpack på damer er jævla sexy! Men nå var jeg jo litt i miljøet selv, og ble kanskje noe preget :)

Jeg er ikke akkurat bulende lenger selv, og får beskjed om at jeg ser bedre ut nå enn når jeg veide 15 kg mer med mindre fett... Menmen... i mine øyne var det pent, akkurat som jeg syntes sixpack på damer var pent!

:)

Det rare er at en selv ser det ikke !

Jeg syntes jeg var virkelig flott jeg *s* , men mannen min syntes jeg hadde for mye muskler.

Plusset er at jeg har flat mage etter 3 graviditeter....

Selv synes jeg at menn med FOR mye muskler minner meg mest om okser .For ikke å snakke om måten de går på ;o)

Annonse

Det rare er at en selv ser det ikke !

Jeg syntes jeg var virkelig flott jeg *s* , men mannen min syntes jeg hadde for mye muskler.

Plusset er at jeg har flat mage etter 3 graviditeter....

Selv synes jeg at menn med FOR mye muskler minner meg mest om okser .For ikke å snakke om måten de går på ;o)

Man ser det ikke selv, nei.

Når jeg fikk et lengre treningsopphold og krympet så fikk jeg masse kommentarer. Selv av folk jeg ikke kjente, som mente jeg så mye bedre ut nå.

Har blitt vandt til det nå etter halvannet år, og ser til og med selv at det ikke er så ille, men jeg så det ikke da.

Og det hender fortsatt jeg får litt bad feelings når jeg ser meg i speilet og lurer på hvor i helvete alle muskla har blitt av...

...for ikke å snakke om hvor jævla vanskelig det er å komme seg på trening nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...