Gå til innhold

Mat ut av et reine ville.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

27

• vin

11

• spirito

9

• maybente

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Og ja, en vanlig løk også...

Vær obs på at hvis du skal ha to paprikaer og en hel løk, må du ha fire kyllingfileter ihvertfall, hvis det skal bli sånn noenlunde passe.

Det blir sikkert to middager dette ;-)

Du trenger sikkert to fløtekartonger.

Og ja, en vanlig løk også...

Vær obs på at hvis du skal ha to paprikaer og en hel løk, må du ha fire kyllingfileter ihvertfall, hvis det skal bli sånn noenlunde passe.

Det blir sikkert to middager dette ;-)

Du trenger sikkert to fløtekartonger.

Jeg har to fløtekartonger. Men jeg har ikke kyllingfileer. Bare en hel kylling.

Men du... hvor lenge skal jeg la galskapen surre?

Jeg bare dytter alle ingrediensene opp i fløten, men hvor lenge skal jeg la det småkoke?

Man ser det ikke selv, nei.

Når jeg fikk et lengre treningsopphold og krympet så fikk jeg masse kommentarer. Selv av folk jeg ikke kjente, som mente jeg så mye bedre ut nå.

Har blitt vandt til det nå etter halvannet år, og ser til og med selv at det ikke er så ille, men jeg så det ikke da.

Og det hender fortsatt jeg får litt bad feelings når jeg ser meg i speilet og lurer på hvor i helvete alle muskla har blitt av...

...for ikke å snakke om hvor jævla vanskelig det er å komme seg på trening nå :)

Det er mye deiligere men en normal kropp, kjære deg ;-)

Muskler er æsj, synes

Jeg har to fløtekartonger. Men jeg har ikke kyllingfileer. Bare en hel kylling.

Men du... hvor lenge skal jeg la galskapen surre?

Jeg bare dytter alle ingrediensene opp i fløten, men hvor lenge skal jeg la det småkoke?

Kyllingen må jo selvsagt være stekt først. Løken også.

Så surrer du til gryta har fått den konsistensen du vil den skal ha. Fløten tykner jo lenger den koker. Jeg synes det smaker bedre jo lenger den har putra. Men det skal ikke kokes ihjel heller...

Kyllingen må jo selvsagt være stekt først. Løken også.

Så surrer du til gryta har fått den konsistensen du vil den skal ha. Fløten tykner jo lenger den koker. Jeg synes det smaker bedre jo lenger den har putra. Men det skal ikke kokes ihjel heller...

Jeg skal steke både løk og champignon :)

Oki, takker og bukker. Da lar jeg det putre til det ser bra ut! :)

Annonse

Jeg synes ikke det er æsj, og jeg har fortsatt muskler, dog var de større tidligere :)

Hehe, litt muskler er selvfølgelig fint, men ikke sånn abnorme pølser som ligger utenpå kroppen.

Men en normal veltrent kropp er selvfølgelig ikke å forakte :o)

Hehe, litt muskler er selvfølgelig fint, men ikke sånn abnorme pølser som ligger utenpå kroppen.

Men en normal veltrent kropp er selvfølgelig ikke å forakte :o)

Synes det er fint med mye muskler også, men framover går jeg selvsagt får den noe tynnere, men svært så veltrente kroppen :)

med husmorpotensialet som du innehar kan jeg ikke skjønne at kjæresten ikke ønsker å flytte nærmere særp i alle fall...

Haha :o)

Jeg som ble sååå mobba for at jeg ikke kokte risen før jeg stekte den, jammen hadde jeg ikke rett i den saken også!

Men kjæresten min er ikke klar, sier han. Jeg får vel pent respektere det og ikke mase mer.

Men han setter pris på maten min da, og moren hans får aldri sy i frakkeknapper mer etter at jeg reparerte en spjæra søm. Han har heldigvis innsett at "mamma er ikke best i alt" ;-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...