Gå til innhold

Hvor mange uker i "matching room"?

Anbefalte innlegg

tålmodig sjel

Hei dere ventende kinaadoptanter i oktober- og novembergruppa!

Vet noen hvor mange uker man vanligvis befinner seg i "matching room" før tildeling?

Har registrert at novembergruppa på den amerikanske siden "Dossier Watch" har vært i dette "rommet" i 10 dager nå.

Og oktobergruppa enda litt lenger, vel.

Dette gjelder jo for de amerikanske søkerne, men Norge ligger vel 2-3 uker etter og vi kan vel ikke være i "matching room" i all evighet heller?

Det er ikke meningen å "hisse opp stemningen" for oss kinaventere, men jeg bare håper at noe kunne skje før årsskiftet.

Vet noen (kanskje du, AAA) noe mere om disse ukene, så er jeg takknemlig for svar!

Hilsen ei som ikke passer noe særlig til nicket sitt nå om dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82455-hvor-mange-uker-i-matching-room/
Del på andre sider

Fortsetter under...

.... Og her kommer siste fra ryktesprederen over alle ryktespredere...

Oktober har som kjent enda ikke fått tildelinger, med unntak av en organisasjon (Adoptions From The Heart) som fikk sine sammen med septembertildelingene.

Som jeg sa tidligere, har organisasjonene (naturlig nok kanskje...) blitt ganske tilbakeholdne med å komme med informasjon etter rykteflommen sist måned, der det ikke slo til at oktober fikk tildelinger sammen med september. (det var nå %&¤##%% det da, nå har det vært rykter i søkk og kav i månedsvis, og når de endelig begynner å bety noe for meg, så tørker de ut... Hmmmmf!!)

Men noe kommer det da: Det er flere av organisasjonene som nå har meldt at oktober er ferdig matchet og blir sendt ut i denne uka. Det sies også at CCAA skal *prøve* å få ut hele november i løpet av året, men pga at det er så mange søknader registrert i denne måneden var det visst ikke sikkert at de klarte det. Time will show.

.... Og dette er *rykter*. Ta det for det det er! :o)

Ventehilsen fra

tålmodig sjel

Oktober har som kjent enda ikke fått tildelinger, med unntak av en organisasjon (Adoptions From The Heart) som fikk sine sammen med septembertildelingene.

Som jeg sa tidligere, har organisasjonene (naturlig nok kanskje...) blitt ganske tilbakeholdne med å komme med informasjon etter rykteflommen sist måned, der det ikke slo til at oktober fikk tildelinger sammen med september. (det var nå %&¤##%% det da, nå har det vært rykter i søkk og kav i månedsvis, og når de endelig begynner å bety noe for meg, så tørker de ut... Hmmmmf!!)

Men noe kommer det da: Det er flere av organisasjonene som nå har meldt at oktober er ferdig matchet og blir sendt ut i denne uka. Det sies også at CCAA skal *prøve* å få ut hele november i løpet av året, men pga at det er så mange søknader registrert i denne måneden var det visst ikke sikkert at de klarte det. Time will show.

Ventehilsen fra

Visste at jeg kunne regne med deg!

Setter alltid pris på din info, uansett rykter eller fakta!

Ventehilsen fra

Endelig noen "fete" rykter!

Jeg rakk visst akkurat og sende et innlegg samtidig med "tålmodig sjel", men takk AAA, rykter eller ikke, dette skaper da litt spenning i ventetiden om ikke annet.

Endelig noen "fete" rykter!

Jeg rakk visst akkurat og sende et innlegg samtidig med "tålmodig sjel", men takk AAA, rykter eller ikke, dette skaper da litt spenning i ventetiden om ikke annet.

Ja sant at vi trenger spenning i ventetiden?! Det gjør jaffall jeg! Tror jeg hadde tørna hvis jeg skulle klart meg med den lille informasjonen vi får fra organisasjonen....

Mens han jeg deler avis med derimot, syns det er helt greitt å bare vente og se når vi hører noe, han har null behov for å følge med på noenting som helst. (... og det der har jeg gifta meg med...!!)

Fortsatt god venting til oss! :-)

MVH

Ja sant at vi trenger spenning i ventetiden?! Det gjør jaffall jeg! Tror jeg hadde tørna hvis jeg skulle klart meg med den lille informasjonen vi får fra organisasjonen....

Mens han jeg deler avis med derimot, syns det er helt greitt å bare vente og se når vi hører noe, han har null behov for å følge med på noenting som helst. (... og det der har jeg gifta meg med...!!)

Fortsatt god venting til oss! :-)

MVH

Det der er en TYYYPISK mannesykdom! Da jeg var på Gnage-istykker-tapetet-stadiet, satt han roolig tilbakelent, hevet kanskje litt på øyebrynet og lirte ut av seg ett eller annet á la: "Schlapp av, det blir når det blir."

At den mannen fremdeles ikke har opplevd å få fik, viser bare at det bor uendelig mye sinnsro i meg også. Dyyyyyyypt inne.... ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...