Gå til innhold

Intern-humor for Asiafarere :-D

Anbefalte innlegg

Henta inn posten nå nettopp, og blant krims og krams lå en reklamekatalog fra Ringo.

På forsiden brer det seg en stor, mørkeblå stjernehimmel utover, mellom to store stjerner glitrer teksten "ØNSK DEG EN TIL JUL!" over hovedmotivet: En stooor kosehund, en enda større koseleopard - og ei tindrende blid, bunadskledd

...kinajente...!

Så folkens, følg oppfordringen og ØNSK DERE EN TIL JUL!!

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82464-intern-humor-for-asiafarere-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes, jeg ønsker meg en til jul! :o)

Tenk så kjekt hvis vi får bilde til jul da....

.... Men skulle det ikke bli sånn, så går jo julen så fort, og så viiiippppzzzz, så er vi langt uti januar, og da har vi vel jaffffaallll fått tildeling vil jeg tro.... (krampaktig forsøk på å være optimistisk....)

Heldige dere som skal få hente gullet snart!

Klem fra

Ja, Lilja, du får ønsket ditt oppfylt til jul og jeg gleder meg med deg!

Jeg ønsker og håper på å få et bilde av ei lita kinajente til jul (om enn ikke bunadskledd)!

Jeg håper da inderlig at dere har fått tildeling før jul!

Skal sende en mail når jeg kommer hjem så du får se noen oppdaterte bilder av nurket vårt - og så håper jeg at jeg også får en titt når det blir deres tur!

Vi reiser om 9 dager, på utreise stopper vi ikke på Gardermoen. Det gjør vi derimot på hjemtur, på samme måte som sist: LØØØØØØØØPE for å rekke fly og forhåpentligvis komme oss helt hjem samme kveld. Du får hilse familien, og samtidig be dem om å krysse fingrene for oss.

I så fall kommer lillesøster hjem på den magiske desemberdagen som våre kinajenter har til felles... :o)

Oh yes, jeg ønsker meg en til jul! :o)

Tenk så kjekt hvis vi får bilde til jul da....

.... Men skulle det ikke bli sånn, så går jo julen så fort, og så viiiippppzzzz, så er vi langt uti januar, og da har vi vel jaffffaallll fått tildeling vil jeg tro.... (krampaktig forsøk på å være optimistisk....)

Heldige dere som skal få hente gullet snart!

Klem fra

Bare vent du, tiden kommer til å gå fortere enn du tror - etter tildeling i det minste...

Jeg har filosofert litt over dette, nemlig. Hvordan har det seg at vi måtte vente i trehundre år på tildeling, for så å vente i tre dager på henting???

Ikke minst med tanke på at det er 9 dager igjen nå.

Begrepet "tid" er åpenbart nokså tøyelig.

Gjest Kinabarn

Jeg så den!!!

Jeg, mener: så jenta og lurte på hvor prisen var(trodde det var en dukke først - i mega størrelse som var akkurat det som skulle til å holde meg i sjakk siste jula før kinabarnets ankomst)

Det var bilde inne i bladet også - på en batteridrevet traktor(får med meg alt dersom det har noe med Kina å gjøre) kanskje vi må kjøpe en sånn!!

Annonse

tålmodig sjel

Jeg håper da inderlig at dere har fått tildeling før jul!

Skal sende en mail når jeg kommer hjem så du får se noen oppdaterte bilder av nurket vårt - og så håper jeg at jeg også får en titt når det blir deres tur!

Vi reiser om 9 dager, på utreise stopper vi ikke på Gardermoen. Det gjør vi derimot på hjemtur, på samme måte som sist: LØØØØØØØØPE for å rekke fly og forhåpentligvis komme oss helt hjem samme kveld. Du får hilse familien, og samtidig be dem om å krysse fingrene for oss.

I så fall kommer lillesøster hjem på den magiske desemberdagen som våre kinajenter har til felles... :o)

Hei Lilja!

Da har du altså skjønt hvem jeg er.

9 dager, det må jo kile enormt i magen nå!

Skulle gjerne ha møtt dere på Gardermoen 10. desember, men da må vi vel være Lynvingen eller Supermann for å kunne få et glimt av dere der dere løper!

Men vi vil i vært fall veldig gjerne se flere bilder av deres lillesøster når den tid kommer.

Skal også sende bilder av vår lillesøster, hvis den tid kommer.

Nå får du gå og pakke videre. (Men du er vel allerede ferdig med det?)

Hilsen fra

Hei Lilja!

Da har du altså skjønt hvem jeg er.

9 dager, det må jo kile enormt i magen nå!

Skulle gjerne ha møtt dere på Gardermoen 10. desember, men da må vi vel være Lynvingen eller Supermann for å kunne få et glimt av dere der dere løper!

Men vi vil i vært fall veldig gjerne se flere bilder av deres lillesøster når den tid kommer.

Skal også sende bilder av vår lillesøster, hvis den tid kommer.

Nå får du gå og pakke videre. (Men du er vel allerede ferdig med det?)

Hilsen fra

Pakke ferdig??!? Ha ha ha!

Er ikke begynt ennå...

Forrige gang begynte jeg å pakke 3-4 timer før avreise. Tenker jeg skal begynne litt tidligere denne gangen..

Julepyntet Kina-jente er akkurat det som står øverst på ønskelista mi i år...

(Julekjolen ble innkjøpt i et svakt øyeblikk for snart et år siden, i håp om vi hadde fått ei som kunne bruke den til jul i år!)

Håper vi treffer på hverandre i Beijing!

Klem fra

Julepyntet Kina-jente er akkurat det som står øverst på ønskelista mi i år...

(Julekjolen ble innkjøpt i et svakt øyeblikk for snart et år siden, i håp om vi hadde fått ei som kunne bruke den til jul i år!)

Håper vi treffer på hverandre i Beijing!

Klem fra

Når var det dere skulle reise da?

Vi teller og teller, nå er det bare....ÅTTE dager igjen!

Kanskje på tide å begynne å tenke på pakking?? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...