Gå til innhold

Kjærlighetssorg igjen...

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg takle dette? Jeg klarer det ikke. Jeg fikk et langt brev fra eksen min hvor det stod at jeg kom til å betyr mye for henne fordi vi mistet jomfrudommen sammen! Hun vil ikke fortsette mer...Jeg er så lei meg...Det eneste jeg vil nå er å forsvinne. Vekk, bort fra alt dette grusomme! Det kjennes ut som at noen har røsket ut hjertet mitt og kastet det langt bort. Jeg er dypt såret nå...

Hvordan skal jeg klare dette? Hbvordan kommer jeg videre? Jeg har ikke hatt såå sterkt sorg før....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82486-kj%C3%A6rlighetssorg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Vet ikke om jeg er den rette til å uttale meg, siden jeg står på "feil side", men velger å si noen ord alikevel. :)

Jeg dumpet kjæresten min for ca en mnd siden, etter at vi hadde vært sammen i tre år. Vi har vært bestevenner i mange år, og når det nå ble slutt tok han det veldig hardt.

sånn som du. Men det går over! Jeg lover deg det!

Jeg føler også et savn innimellom, for jeg er så vant til å ha han der, vant til at han alltid stiller opp for meg og er der når jeg trenger noen, men jeg kommer over det og. Dessuten vil han alltid være bestevennen min, og han betyr en masse for meg fortsatt. Det var bare det at vi ikke fungerte sammen som kjærester. Syntes jeg. Noe han ikke var enig i seff. og det er forståelig...

Huff, dette ble jo bare rot, men jeg vil bare si at det er tøft i begynnelsen, men at det går over. Og dere kan vel fortsatt være venner, eller..?

Lykke til, væffal. :)

Og ikke ta det så tungt, det finnes andre der ute også, vettu, selv om du kanksje ikke tror det nå.

Angela1365380318

Det blir bedre etterhvert tro meg!!

Men akkurat nå er det helt for j***** ja, ta den tiden du trenger, gråt, sov å syns synd på deg selv en stund før du bestmmer deg for å gå videre.

Hun er sikkert ikke verdt noen dumme påfunn;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...