Gå til innhold

Tilbake igjen........

Anbefalte innlegg

Hei igjen, alle dolere!

Endelig er jeg på nett igjen. Her har vi hatt en bitteliten datakræsj. Den %&¤##%% pc'en er jeg jo helt avhengig av for å følge med her. Er nok blitt litt avhengig, ja, enda det er over ett år til vi kan reise til Kina.

Jeg har lest innleggene til øyet har blitt stort og vått, bokstavelig talt, og må få gratulere alle som har kommet ett skritt videre. Noen er snart på reisefot, og til dere sier jeg god tur, og lykke til.

Så må jeg fortelle en ting til. Etter et relativt fuktig julebord fredag, dro jeg med meg en motvillig mann for å se på julegardiner på Alnabru her i Oslo. Alle som bor i Oslo vet at det området ikke er noen fornøyelse på en lørdag. Ikke uventet var det en million mennesker, omtrent umulig å parkere, osv. Og ikke fant vi julegardiner, heller. På vei ut av butikken var mannen min svett, utålmodig, tørst og bittelittegranne sur, og fastslo bestemt at denne turen var helt bortkastet. Så møter vi på en kollega av meg, med sin 3-åring fra Kina. Hun hadde en stor pose fra lekebutikken, og var svært så fornøyd. Det ble mannen min raskt også. Han snakket lenge med den lille jenta, mens jeg måtte ta til takke med mammaen. Da vi satt oss i bilen sa han - Denne turen var ikke bortkastet likevel, den.

Han er da ganske nydelig mannen min, ikke sant?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82530-tilbake-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...