Gå til innhold

Hva skal jeg si?

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

I 1982 var jeg på Lanzarote på ferie, på flyet hjem ble jeg syk, følte veldig ubehag. En dansk sykepleier forsøkte å trøste meg fordi jeg antakelig så "dårlig" ut. Etter dette har livet vært et helvete med depresjon og angst. Ingen har funnet ut nav mine plager. Står for tiden på cipramil, det hjelper slik at jeg er arbeidsfør.Det som bekymrer meg mest nå er at min samboer har fått samme symptomer, og har vært sykemeldt de siste to år, med stadige suicedalsforsøk. Hun orker ikke lenger å ta hånd om sønnen vår på 9 år, knapt seg selv (vi bor hver for oss, men holder fremdeles sammen). Hva er det som har rammet oss, familien er i ferd med å gå til grunne.

Fortvilet!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82544-hva-skal-jeg-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grynette

oppsøk hjelp til dere alle sammen, se hvilke tilbud som finnes der hvor dere bor?

hva passer best for dere, sammen eller hver for seg, eventuelt begge deler??

Trenger barnet også noen form for oppfølging osv. ;-)

Søk om hjelp på familieavdelinga på Modum Bad i Vikersund. Et fint sted hvor hele familien kan komme inn samtidig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82544-hva-skal-jeg-si/#findComment-442989
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...