Gå til innhold

interresant om barnevernet

Anbefalte innlegg

Gjest Kritikeren

Hei

Les denne artikkelen, det er ganske interresant barnevernet i troms og finnmark er pålagt og hjelpe foreldrene som ikke klarer og ta seg av sine barn til og klare det men de gjør det ikke

les her

http://www.nordlys.no/63/72/99/3.html

jeg syns dette er felt det er ikke rart at en ikke har tillit håper noe blir gjort dette kan ikke fortsette, de skal vel legge fram forslag til ny barnelov nå det skal diskuteres på tv i kvled, jeg skal kanskje se på

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82545-interresant-om-barnevernet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnevernet tør snart ikke ta barna fra noen lenger, uansett hvor dårlige foreldre de er. Bare se på den saken om hun som vistnok mistet barna fordi hun gjorde det så dårlig på en IQ-test. Og så viste det seg, som vanlig, at det lå mer bak. En voldelig mann, hyppig husbråk der politiet måtte rykke ut og en familie som hadde hatt problemer i flere år. Men det kommer jo ikke fram i avisene.

Gjest eKritikeren

Barnevernet tør snart ikke ta barna fra noen lenger, uansett hvor dårlige foreldre de er. Bare se på den saken om hun som vistnok mistet barna fordi hun gjorde det så dårlig på en IQ-test. Og så viste det seg, som vanlig, at det lå mer bak. En voldelig mann, hyppig husbråk der politiet måtte rykke ut og en familie som hadde hatt problemer i flere år. Men det kommer jo ikke fram i avisene.

Hei

Hun anket saken og da fikk hun beholde barna til saken kommer opp det er vel rimelig det er ingeting avgjort ennå, jeg skjønner ikke hva du mener,deviljo nå taen gutt fra bestemoren selvom det vilødelegge ham de tenker ikke jeg syns deterbra viss de blir redde

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...