Gå til innhold

Og vi tror vi har heftige diskusjoner her ;o)

Anbefalte innlegg

....svenskene er hakket verre!

http://www.adoptera.nu/discus/

Her går diskusjonene høyt, og det er særlig dette med farge og alder som diskuteres hett. Jeg må si jeg ble litt overrasket over hvor vanlig det virker å være og "reservere" seg mot barn med mørk hud.

Forumet er ikke like oversiktelig som vårt DOL, men det er interessant å lese :-)

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også lest disse sidene, og det forundrer meg litt: kan de velge bort helt mørke barn i søknaden?

Ganske spesielt i så fall... Men det virker som om det er vanlig, og også at barn over 12 mndr er "store".

Er det sånn at de fleste barna fra barnehjemmene i Bogota er forholdsvis lyse, mens de fleste i Cali er mørke?

Hilsen

Gjest anonym her i dag

Svenskene er veldig "vanskelige" som adoptanter - og det er jeg glad for!!! Da vi bodde utenlands fikk vi adopterere en liten jente på 13 mnd som først var tilbudt til adopsjon i Sverige, men som ingen ville ha pga alder og en ubetydelig "feil" som hun ville vokse av seg.Gjett om vi er glade for det - vi har jo verdens flotteste datter som nå er 13 år!

Annonse

Det har vært litt av hvert her og, har vært jevnlig bruker nå i 3 år. Men den svenske debattsia - altfor usaklig og provo-aggressiv tone i så mange av innleggene, og disse antiadopsjonsinnleggene, møl fra ende til annen, nei disse surmagete debattsidene skal svenskene få ha i fred for meg. Tjenare! (betyr hadet på svensk??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...