Gå til innhold

hater meg

Anbefalte innlegg

Faen..jeg skal aldri skjære meg lenger...Prøvde stoppe blødningen med dopapir og teip, for jeg hadde ikke igjen plaster. Men det blødde så mye og jeg har aldri sett at det har spriket så mye.. Så tok jeg taxi til legevakta og der fikk jeg velge om jeg ville stripse eller sy..Så jeg fikk dem til å stripse.. og sitter nå med en stor bandasje...Dæven for noe ultra-nedverdigende.. Verste jeg har gjort på lenge.. Hater meg!! Og jeg hater den psykiateren som spurte meg ut om sexlivet mitt, om jeg ble kåt, om jeg onanerte osv, for det er hans skyld at jeg skjærte meg! Han har ødelagt alt!!!!!! Hvorfor måtte han spørre om dette?? Nå hæler jeg han jo ikke lenger. Faen ta han. Faen ta meg. ja ja samma kan det være.

Nå skal jeg friskmelde meg selv og aldri mer skjære meg. Nattinatt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82604-hater-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

nå ble jeg lei meg.

Håper det går bra med deg.

om du ikke vil være alene, så vet du hvor jeg bor. Bare å komme, når som helst.

Jeg har også opplevd å få en reaksjon etter time hos psyken.

Følte meg så innmari jævlig..

Psyken min ville aldri spurt meg så direkte da.. ikke om det.. jeg har sagt at det er fy-ord, og de brukes ikke..

Håper du har det bedre i dag.

mange klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82604-hater-meg/#findComment-443697
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...