Gå til innhold

stønad til barnetilsyn

Anbefalte innlegg

På trygdeetaten.no står det om denne stønaden: Stønad til barnetilsyn når tilsyn med barn må overlates til andre bl.a. på grunn av arbeid, utdanning eller tilmelding til Aetat som reell arbeidssøker. Stønaden gis vanligvis til barnet har fullført fjerde skoleår. Stønaden gis med 70 % av dokumenterte utgifter opptil et maksimumsbeløp..."

Er det noen som vet hva maksimumsbeløpet er? Lurer på om jeg får for lite? Jeg betaler 2700 i barnepass, og 70% av dette skulle vel bli 1820 kroner. Jeg får bare 1610. Hva skyldes dette?

Eller er jeg dårlig til å regne...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82613-st%C3%B8nad-til-barnetilsyn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men vi har jo med mat selv!

Skal prøve (nok en gang) å komme gjennom til trygdekontoret i dag...

Får ikke ungene noe mat i din barnehage. Vanligvis får de mat og melk hver dag og det er det de vanligvis trekker av. Men hvis de ikke gjør det så kan de jo ikke trekke det fra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...