Gå til innhold

ICBF-når på dagen kom telefonen???

Anbefalte innlegg

Vi venter og vi venter, og fikk bekreftet i går at status er den samme -- forventer tildeling denne uka og reise neste.'

Det er jo ikke bare bare å vente slik, og stort sett så tenker jeg at om vi ikke har hørt noe innen kl. 9 om morgenen, så hører vi ikke, men kanskje jeg tar feil. Når har dere andre fått beskjed om tildeling fra ICBF?? Please svar, jeg trenger noen knagger å henge det på!!!

venteklemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82621-icbf-n%C3%A5r-p%C3%A5-dagen-kom-telefonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Vi fikk distrikt i midten av mai, melding om oppdatering av et par dokumenter i slutten av mai, og telefonen kom 2 uker senere!Det var en fredag formiddag de ringte fra Adopsjonsforum, og et par timer senere kom bildet på mail. Dagen etter kom flere bilder og masse god info fra ICBF i posten.

Vi var i sjokk og lykkerus, hadde ikke forventet at ting skulle gå "så fort" men når det først begynte å skje noe så gikk det raskt. En måned etter var vi reiseklare, og nøyaktig tre uker etter det var vi hjemme igjen.

Har faktisk lest om mange som får tildeling på fredager, men det er kanskje tilfeldig.??

Vi er i gang med nr. 2 og håper saken går like greit som første gang. (det som tar tid er det norske systemet, dessverre. Venting på sosialkontoret og venting på BUFA....)

Lykke til med deres, vi hører vel fra dere når tildelingen kommer!???

Tror nok det kan skje hele dagen, ja!

Har fått beskjed ca 09 en torsdag og rett før stengetid en fredag ettermiddag på våre to adopsjoner.

Håper det skjer snart, og det gjør det helt sikkert! Fy, så spennende!

Hei!

Første gang fikk vi telefon før 8 om morgenen - en torsdag. Det gjaldt tildeling fra Cali.

Neste gang fikk vi telefon like før 9 om morgenen - en tirsdag.

Selv om våre telefoner har kommet tidlig om morgenen, har jeg hørt om tildelinger nær sagt til alle døgnets tider!

Lykke til og gled deg til å reise til Cali!

Vi fikk telefonen kl.9.45. Cilas som er i Cali nå fikk telefonen kl.11.00. Så jeg tror ikke du skal gi opp kl.9.00.

Nå er det bare 4 timer til vi starter reisa til Cali. Hadde vært fint om dere også kommer etter oss.

Hilsen

Hei, Gleder oss! Du har vel annet å gjøre enn å lese nå, men er du innom så GOOOOOOD TUR!!!!!!! Ha det herlig, håper alt går perfekt hele veien, og så sees vi neste uke (sa den evige optimisten :). Gleder meg!!!

Lykkeønskningsklemmer

Annonse

Hei!

Vi fikk telefon fredag i 14- tiden. Da hadde vi allerede konkludert med at det ikke ble noen tildelig den uka heller. Jeg tror de vet noe spesielt om deres sak siden de sier til dere at dere kan forvente tildeling snart. Papirene er nok til oversettelsen. Dere får næmlig ikke vite noe før papirene er oversatt til norsk. Lykke til!

Vi våknet en dag i sommer av at telefonen ringte. Ble litt irritert - hvem i huleste ringer kl 07.30 om morgenen???

rakk jo selvfølgelig ikke telefonen, men min mann sjekket både mobilen og fasttelefonen.....og kom lettere oppsjørtet inn på soverommet AF har ringt - to ganger!!!!

Så var det bare å vente i en undelig lang stund, helt til kl 07.55. Da ble spenningen utløst:-)

Annonse

Hei!

Vi fikk telefon fredag i 14- tiden. Da hadde vi allerede konkludert med at det ikke ble noen tildelig den uka heller. Jeg tror de vet noe spesielt om deres sak siden de sier til dere at dere kan forvente tildeling snart. Papirene er nok til oversettelsen. Dere får næmlig ikke vite noe før papirene er oversatt til norsk. Lykke til!

Hei Selly! Det har vi og konkludert med :). Sa det også til AF i en av mine "daglige" samtaler, men hun kunne jo ikke gjøre annet enn å le og si at de har informert oss om det de kan i øyeblikket. Noe vi synes er helt greit. Vi venter vi, til alt foreligger slik som det skal. Bare litt spesielt at alt gjøres i motsatt rekkefølge -- visum søknad og reisetidpunkt før tildeling..... Men for oss er det rimelig typisk -- ingen ting følger oppskriften :)

Ha en fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...