Gå til innhold

Godkjent BUFA og "på vei" til ICBF?

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Hei!

Jeg vet om noen som nå er godkjente i BUFA eller venter på godkjenning de nærmeste dagene og som skal adoptere fra ICBF. Men jeg tror ikke jeg har oversikt over alle!

Det hadde vært kjempeflott om du kunne skrive et innlegg her, så får jeg en mer oversikt på hvor mange av oss som nå er likt i løypa... Det kan jo hende vi sees!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82624-godkjent-bufa-og-p%C3%A5-vei-til-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

papirene er nå hos AF for oversetting! Lurer jo svært på hvor lang tid dette tar. Colombiamammas oversetting tok under 2 uker og vi håper på like rask behandling!! Vi regner med at papirene går til Colombia på nyåret.

Det virker som om det er mange som på DOL nå som er Colombiasøkere og som ligger rimelig likt!

Vi gleder os masse til å komme tilbake til Colombia,- denne gangen for å bli en familie!

Våre papirer ble sendt i slutten av august, vi venter med spenning og lengsel på godkjenningen fra ICBF :)

Hei

Vi venter på godkjenning fra BUFA, har passert 4 mnds behandlngstid nå!! Hadde håpet at papirene kunne bli sendt til ICBF før jul, men det blir vel knapt med tid. Så da blir det på nyåret en gang.

Jammen er vi mange som ligger likt, det blir spennende å følge hverandre!!

Her kommer jeg, i full fart mot ICBF.

Fikk godkjenningen i går, og i dag har jeg ringt rundt for å skaffe det vi trenger videre.

Skal gjøre albumen helt klar i helga.

Takk for alle gratulasjonene jeg fikk i går.

PS! Er det nå vi skal begynne å bli morgenkvalmen???He,he

Adios

valmue1365380326

papirene er nå hos AF for oversetting! Lurer jo svært på hvor lang tid dette tar. Colombiamammas oversetting tok under 2 uker og vi håper på like rask behandling!! Vi regner med at papirene går til Colombia på nyåret.

Det virker som om det er mange som på DOL nå som er Colombiasøkere og som ligger rimelig likt!

Vi gleder os masse til å komme tilbake til Colombia,- denne gangen for å bli en familie!

Hei,

Oversettingen av våre papirer tok 2 og 1/2 uke :o) Håper at deres kommer snart!

Hei,

Oversettingen av våre papirer tok 2 og 1/2 uke :o) Håper at deres kommer snart!

hei og hopp. våres oversetting tok 2 uker og en dag .. Så nå er det å få stempel og satt riktig tekst til riktig bilde :-) og sendt det avgårde i ekspressfart :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...