Gå til innhold

Om en trenger lege - skyss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal da vel få det dekket så lenge det er avklart med legevakta på forhånd? De skriver bare ut en bekreftelse som leveres Trygdekontoret senere... tror jeg?

Slik er det i alle fall med annen skyss om man skal til legen, eller sykehus, eller annen behandling (fysioterapi o.l.)

Heh, jeg sitter her fortsatt jeg...det går faktisk INGEN busser til legevakta (som jeg har funnet ut ihvertfall).

Fyttirakkern som jeg gleder meg til å få bil en vakker dag!

Taxi har jeg rett og slett ikke råd til, det blir fort en hundrelapp pr. vei, og når du da får legeregning og medisin oppå der, ja da blir det dyrt.

Ser det an litt til jeg, tenker jeg...

*venter på å bli syk nok til å ringe ambulanse*

:o)

Annonse

Heh, jeg sitter her fortsatt jeg...det går faktisk INGEN busser til legevakta (som jeg har funnet ut ihvertfall).

Fyttirakkern som jeg gleder meg til å få bil en vakker dag!

Taxi har jeg rett og slett ikke råd til, det blir fort en hundrelapp pr. vei, og når du da får legeregning og medisin oppå der, ja da blir det dyrt.

Ser det an litt til jeg, tenker jeg...

*venter på å bli syk nok til å ringe ambulanse*

:o)

At det var???? Ingen busser til legevakta??? Går det ingen busser til sentrum der du bor????

*grubler på hvor i all verden spirito bor* Kan neppe kalles Sarpsborg selv om det ligger i den kommunen i alle fall! *s*

mvh

At det var???? Ingen busser til legevakta??? Går det ingen busser til sentrum der du bor????

*grubler på hvor i all verden spirito bor* Kan neppe kalles Sarpsborg selv om det ligger i den kommunen i alle fall! *s*

mvh

Hehe, jeg hadde fått det for meg at Sykehuset lå langt utenfor byen, og så lå det rett ved rutebilen :-D

Jeg har vært på legevakta nå, og jeg hadde en virusinfeksjon som _holdt på_ å utvikle seg til bronkitt. Fikk resept på en skikkelig skummel hostesaft og beskjed om å komme tilbake hvis jeg ikke ble bedre...

Hehe, jeg satt jo i evigheter og lette i busstabellene etter en buss som stoppet ved sykehuset :o)

Alle steder jeg har bodd tidligere har sykehuset ligget laaangt utenfor sentrum, så jeg regnet liksom med det nå også :-)

Hehe, jeg hadde fått det for meg at Sykehuset lå langt utenfor byen, og så lå det rett ved rutebilen :-D

Jeg har vært på legevakta nå, og jeg hadde en virusinfeksjon som _holdt på_ å utvikle seg til bronkitt. Fikk resept på en skikkelig skummel hostesaft og beskjed om å komme tilbake hvis jeg ikke ble bedre...

Hehe, jeg satt jo i evigheter og lette i busstabellene etter en buss som stoppet ved sykehuset :o)

Alle steder jeg har bodd tidligere har sykehuset ligget laaangt utenfor sentrum, så jeg regnet liksom med det nå også :-)

Du har med andre ord akkurat flytta inn i nabolaget...?

Fortvil ikke, jeg bodde to år i Tønsberg før jeg kunne går rundt i sentrum uten å rote meg bort... ;0) (Tønsberg ekke akkurat en metropol...)

Ja, norske sykehus har en tendens til å ligge noe usentralt, så det var ikke så rart at du tenkte det gjaldt for Særp også.

Godt å høre at du har fått en legesjekk i alle fall!

God bedring :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...