SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7845469 Tror dere norske idrettsutøvere doper seg? Det tror jeg. 0 Siter
Jane Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Ånei, nordmenn driver ikke med sånt. ;-) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 tja, ser ikke bort i fra at det har forekommet, men kanskje ikke i disse tider... men at det har forekommet, ja så pokker... det er jo bare å ta en titt på idretts"stjerner" fra 80 tallet det, mangen mannlige damer der gitt... 0 Siter
Reg@l Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Selvsagt gjør de det. Det er da ingen som har trodd noe annet? 0 Siter
naiv Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Jeg håper selvsagt ikke det, men fornuften i meg sier at det nok er noen som velger den brede vei til målet om å stå øverst på pallen. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 tja, ser ikke bort i fra at det har forekommet, men kanskje ikke i disse tider... men at det har forekommet, ja så pokker... det er jo bare å ta en titt på idretts"stjerner" fra 80 tallet det, mangen mannlige damer der gitt... Jeg tror ikke man kan drive idrett på høyt nivå i dag uten å bruke doping. Ikke i kraft og utholdenhetsidretter. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Tja... Hvorfor skulle vi nordmenn være noe bedre enn andre? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Jeg håper selvsagt ikke det, men fornuften i meg sier at det nok er noen som velger den brede vei til målet om å stå øverst på pallen. Det er så mye penger i idretten idag at det styrer alt. Selvsagt bruker de doping. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Tja... Hvorfor skulle vi nordmenn være noe bedre enn andre? Vi er best i det meste, så selvsagt er vi ikke bedre enn andre. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Selvsagt gjør de det. Det er da ingen som har trodd noe annet? Enig. 0 Siter
Vincent Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Vi er best i det meste, så selvsagt er vi ikke bedre enn andre. Jo, "vi" er bedre enn de "andre". "Vi" blir ikke busta for doping... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Jo, "vi" er bedre enn de "andre". "Vi" blir ikke busta for doping... Nettopp! 0 Siter
fresja Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Jeg frykter det ja; hvorfor skulle vi være bedre enn alle andre. Vi har jo hatt en del saker, f.eks i diskos, kule etc. Men jeg blir skuffet om det viser seg at noen av våre godgutter/godjenter i langrenn og skiskyting bruker dop...... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Jeg frykter det ja; hvorfor skulle vi være bedre enn alle andre. Vi har jo hatt en del saker, f.eks i diskos, kule etc. Men jeg blir skuffet om det viser seg at noen av våre godgutter/godjenter i langrenn og skiskyting bruker dop...... Jeg er helt sikker på at Alsgård og gutta har sine svin på skogen de også. Det er bare ikke å bli tatt. 0 Siter
punkyB Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Jeg tror ikke skifolkene gjør det - mange vektløftere o.l. gjør det. Tror vel også det er mange 'nestbeste' som doper seg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Jeg tror ikke skifolkene gjør det - mange vektløftere o.l. gjør det. Tror vel også det er mange 'nestbeste' som doper seg. Hvorfor tror du ikke at skifolket gjør det? 0 Siter
Line Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Hvorfor tror du ikke at skifolket gjør det? Frode Estil gjør det i alle fall ikke. Det VET jeg. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Vi VET at norske idrettsutøvere doper seg - det blir tross alt tatt flere hvert eneste år - så det er ikke noe nytt i disse påstandene. Hva som er skummelt her, er måten disse "avsløringene" settes fram på: Ingen navn, ikke noen fakta, bare synsing og rykter. Dette er helt sikkert noe hr Helskog, i TV2 har framprovosert i panikk og frykt for å å miste jobben. Rikets Tilstand skal jo legges ned, og Helskog vil sikkert gjerne være på tv også til neste år. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Frode Estil gjør det i alle fall ikke. Det VET jeg. Og hvordan VET du det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.