Gjest Nabokjerringa. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kan dere lese svaret mitt til Xhenia? I tillegg til det jeg skrev der, kan det virke som han at han blir så opptatt at spessielle ting at han ikke greier å få det ut av hodet sitt. Han terper og terper på det samme. Gutten er veldig opptatt av dataspill. Det er jo de fleste gutter, men dette er likevel spesielt. Han prater ikke om annet enkelte ganger og går til og med etter ungene mine i friminuttene og spør om hvordan man kommer inn der og der på Selda eller Sims og hva det nå heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xhenia Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hei igjen , når du snakker om at gutten snakker om det samme hele tiden, er det jeg kaller for å henge seg opp, sønnen min spurte og grov om alt mulig hele tiden, og en måtte vokte seg på å gå inn i en diskusjon med han, for plutselig kunne han ikke snakke om annet. Han ville også være best til alt, han klarte ikke å se at andre var bedre, men det kunne også være om dyr ( leopard) som han hadde hengt seg opp i , og han ville da at det dyret skulle være best, nåde den som sa noe annet... noen ganger blir man ganske svett av det... han hadde også spesielle fag som han var flink i og er det ennå, best i klassen i nsm . det er disse tingen som fagpersonene kaller autistiske trekk,han har også tegn på tvangstanker. Tror all spørringen er en form for å holde seg orientert på hvor de er og hva de gjør, det var dette som slo ut i sterk angst da han var 9. legen sa det var fordi han feiltolket det som skjedde rundt seg, han klarte ikke å forstå og sortere det... har du mer å spørre om spør i vei..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 hei igjen , når du snakker om at gutten snakker om det samme hele tiden, er det jeg kaller for å henge seg opp, sønnen min spurte og grov om alt mulig hele tiden, og en måtte vokte seg på å gå inn i en diskusjon med han, for plutselig kunne han ikke snakke om annet. Han ville også være best til alt, han klarte ikke å se at andre var bedre, men det kunne også være om dyr ( leopard) som han hadde hengt seg opp i , og han ville da at det dyret skulle være best, nåde den som sa noe annet... noen ganger blir man ganske svett av det... han hadde også spesielle fag som han var flink i og er det ennå, best i klassen i nsm . det er disse tingen som fagpersonene kaller autistiske trekk,han har også tegn på tvangstanker. Tror all spørringen er en form for å holde seg orientert på hvor de er og hva de gjør, det var dette som slo ut i sterk angst da han var 9. legen sa det var fordi han feiltolket det som skjedde rundt seg, han klarte ikke å forstå og sortere det... har du mer å spørre om spør i vei..... Noen ord. Barn med adhd, add, fas, fae, odd, ocd osv kan ofte ha autistiske trekk. Anonym med fas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.