Gå til innhold

Uææh... hvordan skrur jeg av røykvarsleren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det skal være en knapp som du må holde inne i et gitt antall sekunder, tror jeg :-)

Jeg trykket på den, men ingenting skjedde. Burde kanskje holdt den inne enda lenger, men det hadde ikke ørene mine tålt :o/

Skal teste det en annen gang når de jeg leier hos ikke er hjemme!

Har satt på kjøkkenvifta for fullt, håper det drar vekk det verste (selv om jeg ikke ser noen røyk).

Jeg trykket på den, men ingenting skjedde. Burde kanskje holdt den inne enda lenger, men det hadde ikke ørene mine tålt :o/

Skal teste det en annen gang når de jeg leier hos ikke er hjemme!

Har satt på kjøkkenvifta for fullt, håper det drar vekk det verste (selv om jeg ikke ser noen røyk).

hadde satset på å åpne et vindu eller to jeg...

Annonse

Man holder den derre knappen inne en stund...slik klysa skriver.

Første gang alarmen gikk her i heimen visste jeg ikke at man måtte holde knappen inne en del sekunder, og ikke klarte jeg å få den ned heller slik at jeg kunne ta ut batteriene, så til slutt tok jeg langkosten og dro til oppunder den jævla alarmen.

Man holder den derre knappen inne en stund...slik klysa skriver.

Første gang alarmen gikk her i heimen visste jeg ikke at man måtte holde knappen inne en del sekunder, og ikke klarte jeg å få den ned heller slik at jeg kunne ta ut batteriene, så til slutt tok jeg langkosten og dro til oppunder den jævla alarmen.

Hehe... jeg ble litt desperat her jeg også nå, så resultatet hadde nok blitt en knust røykvarsler om jeg ikke omsider hadde fått av lokket ;)

Det er en betryggelse å vite at den virker, om ikke annet. Lurer forresten på om det finnes flere av samme sorten her... det har jeg ikke lagt merke til!

Ehhh,.....hva med å slukke brannen??

Hehe... synes det var greit med litt varme her jeg! Det var ingen brann, bare røyk. Så var det det der ordtaket "ingen røyk uten ild"... eller var det omvendt? Uansett, det var bare jeg som glemte å sette på kjøkkenvifta i tide.

*Gremmes*

Det er så kaldt.... :o( Skal vente litt og se om det blir stort bedre, og ta en rask utluftning etterpå. sitter og småfryser litt inne, og ute er det 16 minus...

pinadø, jeg har lufta leiligheta min når det var 24 blå en gang for noen år siden... eller det vil si, gjorde det hver dag, bodde jo i isødet noen år :-)

pinadø, jeg har lufta leiligheta min når det var 24 blå en gang for noen år siden... eller det vil si, gjorde det hver dag, bodde jo i isødet noen år :-)

Det gjorde jeg også, men akkurat nå er jeg ikke vant til at det er så kaldt. Gi meg noen dager, så kan jeg lufte i en halvtime uten at det gjør meg noe!

Da jeg bodde nordpå, hadde vi mellom 27 og 32 minus hver ENESTE dag i to måneder den første vinteren. Det var faktisk deilig, da vi endelig ble vant til det. Det er jo bare klærne man har på seg det kommer an på.

Annonse

Hehe... synes det var greit med litt varme her jeg! Det var ingen brann, bare røyk. Så var det det der ordtaket "ingen røyk uten ild"... eller var det omvendt? Uansett, det var bare jeg som glemte å sette på kjøkkenvifta i tide.

*Gremmes*

Høh! Den som sa "ingen røyk uten ild" har aldri prøvd å tenne opp i peisen...

Det gjorde jeg også, men akkurat nå er jeg ikke vant til at det er så kaldt. Gi meg noen dager, så kan jeg lufte i en halvtime uten at det gjør meg noe!

Da jeg bodde nordpå, hadde vi mellom 27 og 32 minus hver ENESTE dag i to måneder den første vinteren. Det var faktisk deilig, da vi endelig ble vant til det. Det er jo bare klærne man har på seg det kommer an på.

hvor bodde du? ble nysgjerrig nuh...

Jeg setter bare døra på vidt gap, så forsvinner lyden ganske snart. Må så allikevel lufte ut røyklukta!

Jeg hadde ikke så veldig lyst å underholde naboene med slik "musikk" ;) Det var bare litt steikos, ikke noe verre enn det. Lukter ingeting nå lenger, bare nyvaska tøy som henger til tørk!

Hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...