Gå til innhold

Forventer dere at partneren husker bryllupsdagen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elller holder det at han/hun klarer å huske hvem han/hun er gift med? ;-)

Noen fester seg med datoer. For andre betyr ikke slike merkedatoer så mye. Det betyr slettes ikke at forholdet ikke er viktig, men at selve datoen ikke er det for dem.

*klem*

Jeg skal gifte meg til sommeren, og jeg håper jo selvfølgelig at han kommer til å huske det fremover:))

Kjenner en som hver bryllupsdag har gitt gave ut fra hva året betyr.

første året er papir, og da fikk hun reise - altså flybilletter. Sånn har han fortsatt. Syntes det var romantisk, men forventer ikke noe sånt så klart.

Mannen husker det ikke, og det er ikke ofte jeg har husket det heller, bare hvis noen tilfeldigvis har snakket om bryllupsdager like i nærheten av vår dag. Men vi vet i alle fall hvem vi er gift med, selv om vi ikke akkurat husker datoen vi gifta oss.

Annonse

Nei, der hadde jeg ingen forventninger da jeg var gift og har heller ikke forventninger som samboer om at han skal huske dagen vi flyttet sammen, dagen vi traff hverandre osv. Jeg klarer ikke engang å huske hvilken dag som er jentenes ukentlige turdag på skolen - hvordan tror du det er med merkedager??

Nei, der hadde jeg ingen forventninger da jeg var gift og har heller ikke forventninger som samboer om at han skal huske dagen vi flyttet sammen, dagen vi traff hverandre osv. Jeg klarer ikke engang å huske hvilken dag som er jentenes ukentlige turdag på skolen - hvordan tror du det er med merkedager??

Puh. Godt det er flere av oss.

Annonse

Dette er jeg ikke noe opptatt av og kona stresser heller ikke med dette.

Dette er lite å henge seg opp i og man kan jo begynner å lure på om vi har det altfor godt hvis dette skulle bli den store saken i året.

Det jeg ikke liker er at bare kona skal forlange å få noe, mens mennene bare skal gi oppmerksomhet, da får jeg fnatt. Dette må i tilfelle gå begge veier.

Elller holder det at han/hun klarer å huske hvem han/hun er gift med? ;-)

Noen fester seg med datoer. For andre betyr ikke slike merkedatoer så mye. Det betyr slettes ikke at forholdet ikke er viktig, men at selve datoen ikke er det for dem.

*klem*

Helt enig med deg,...godt sagt.

Jeg forventer at han skal fri, jeg, slik han mumlet om da vi kom sammen for.... sju år siden. :oÞ

Når det er i boks - hm... jo, jeg forventer vel egentlig at han skal huske dagen. Det med gaver synes jeg gjelder begge veier (mannen har ikke eneplikt på å fikse det, mener jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...