Gå til innhold

Forventer dere at partneren husker bryllupsdagen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg forventer at han skal huske bryllupsdagen. Men jeg forventet det ikke da det var snakk om forlovelses dag, eller den dagen vi flyttet sammen e.l. Det husker jeg ikke selv :)

Men som sagt, så forventer jeg at han husker bryllupsdagen, og jeg forventer at han kjøper noe også. Men bare et kort eller blomster e.l.

Vi husker begge når bryllupsdagen er, men ikke nødvendigvis på dagen. Dvs om noen spør oss så kan vi gi dem datoen, men dagen kan komme og gå uten at noen av oss kommer på at det var bryllupsdagen.

Synes ærlig talt slike dager ikke spiller noen rolle, det er hvordan en har det til hverdags som er viktig, ikke om en får en blomsterkvast eller noe en gang i året.

Annonse

Hm, leser nedover her, og det var jammen ikke mange som sa at de eller mannen husket det eller gjorde noe utav det.

Syns det er noe spesielt med bryllupsdagen, jeg, og vi husker det begge to hvert år. Pleier alltid å gi hverandre noe, enten en opplevelse eller en gave.

Neste sommer har vi 10års bryllupsdag, da skal vi slå på stortromma og ta en barnefri langhelg i Praha med alt inkludert (se den spennende byen, få med opplevelser, massasje osv)

Ville blitt veldig skuffet hvis han ikke hadde husket bryllupsdagen vår et år, det skal jeg ærlig innrømme.

Ulv I Faarikaal

Jeg forventer at han husker den, ja, men ikke å få noe. Han har husket bryllupsdagen hvert eneste år i de 15 årene vi har vært gift!

:-)

Jeg må minne kompisen på det, ellers risikerer han bråk med kona :-)

En eks husket datoen for omtrent alt, og hadde minst fem ulike tidsregninger. Jeg husket også datoen og hva som skjedde, men la ikke SÅ mye i det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...