Gå til innhold

Hvorfor gjør det så vondt ?

Anbefalte innlegg

Gjest 2 år skulle du vært i dag

Jeg måtte ta bort gutten min i uke 18.

Hadde jeg ikke gjort det ville antageligvis både han og jeg dødd , i følge legene!

Det var så vondt .

Jeg krevde at jeg fikk narkose , for orket ikke tanken på å føde.

Jeg hadde ei lita jente på et halvt år , som ble født prematur.

Jeg klarer ikke å tilgi meg selv for å ha gjort det.

Selv om legene sa at jeg måtte , med tanke på de andre barna hjemme.

Tenker på deg hver eneste dag , og skulle ønske det hadde vært anderledes!

Du er i mitt hjerte ....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82659-hvorfor-gj%C3%B8r-det-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Storemeg

Skjønner hvordan du har det. Jeg mistet en datter i uke 23 for 1 1/2 år siden og da var det også enten henne eller oss begge.

jeg har slitt mye med selvbebreidelser pga dette, men er iallefall sjeleglad for at legene her ikke ba om "CONCENT" slik som i USA.

Håper iallefall du ikke er alene med tankene og at resten av dine omgivelser ikke har glemt.

Mange klemmer

Stakkars deg ! Jeg vet hvordan du må ha det. Jeg måtte ta bort "jenta vår" i uke 18. Hun hadde ikke utviklet nok hjernen til å kunne leve utenfor mors liv. Var det slik hos deg og tro ?? Håper du har noen å snakke med. Det var ingen som visste at jeg var gravid. Bare min mann og meg.Det var denne dagen (samme dag som ultralyden var) at vi skulle fortelle fam/venner at vi ventet barn,men måtte istedet ta henne bort.Jeg fødte henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...