mariaflyfly Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Skriveren min nekter å skrive ut noen bilder. Jeg har scanna de, og kjørte ut noen av dem i går, men i dag vil den ikke. Det er ikke blekkpatronen som er tom. Den sier at den skriver ut, og jeg kan se hva som står i kø, men like lite kommer det ut. *Grrrrr* Noen kloke hoder som veit hva jeg kan gjøre for å få fart på den? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Løse kabler ? Online ? Lokket åpent ? Lyser det i skriveren ? Papir ? Fastklemt papir ? Slett den første i skriverkøen. Slå både skriveren og PC'en av og på. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Løse kabler ? Online ? Lokket åpent ? Lyser det i skriveren ? Papir ? Fastklemt papir ? Slett den første i skriverkøen. Slå både skriveren og PC'en av og på. Been there, done it. Ingen av de tinga du nevner er årsaken, og jeg har prøvd å restarte, med det resultatet at skriver jobbene blir sletta, men den skriver fortsatt ikke ut når jeg ber om det på nytt... 0 Siter
citoyen Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Been there, done it. Ingen av de tinga du nevner er årsaken, og jeg har prøvd å restarte, med det resultatet at skriver jobbene blir sletta, men den skriver fortsatt ikke ut når jeg ber om det på nytt... Prøv å reinstallere driverne. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. november 2002 Forfatter Skrevet 20. november 2002 Prøv å reinstallere driverne. Øøøhh...Og det gjør jeg hvordan? Bare å putte inn CDen? *Grønn* 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 20. november 2002 Skrevet 20. november 2002 Øøøhh...Og det gjør jeg hvordan? Bare å putte inn CDen? *Grønn* Det hender at det er en "uninstall-funksjon" på cd'n. Men se først på >startknappen >programmer >skriverprogramvaren, og se om det ikke er "uninstall" der. Etter at du har avinstallert restarter du maskin og legger inn driver på nytt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2002 Forfatter Skrevet 24. november 2002 Prøv å reinstallere driverne. Nå har jeg uninstalled skriveren, reinstallert driveren på nytt og hva skjer? Jo, når jeg prøver å få til en utskrift, sier den bare "Operajonen er utført" og ingenting skjer. Det står ingen jobber i kø. Hva er det som skjer med denne drittmaskina???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.