Gå til innhold

17 år og fremdeles våt om natta

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 17 år som hele sitt liv har slitt med sengevetting, har vært hos diverse leger og spesialister. Frem til i dag er det ikke funnet noe fyske årsaker til at han fremdeles sliter med dette problemet. Vi har også forsøkt å oss hos kiropraktor og akupunktur uten no stor merkbar virkning. Det vi nå sitter igjenn med er at legen sier at de aller fleste vokser det av seg Er det noen der ute som har lignende erfaringer? Tar jeg gjerne imot gode råd.

Hilsen Rådløs og fortvilet mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82727-17-%C3%A5r-og-fremdeles-v%C3%A5t-om-natta/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Vi har en sønn på 10 år som også er sengevæter. Vi har prøvd alt også nesespray (minerin) uten at dette hjalp noe.Men nå har vi fått en løsning som jeg kanskje kan hjelpe dere også.

La deres barn drikke mye hver væske om kvelden og lite væske om dagen. Dette vil da lure kroppen deres om at dette hjelper. Hvorfor dette hjelper vet vi ikke men fått dette rådet fra Tønsberg Sykehus hvor det er en lege som har forsket på dette.Håper dette kan hjelpe deres barn også da det vil bli en helt ny hverdag for barna.

• 2 måneder senere...

Hei fortvilet mor.

Jeg har kontakt med flere som har barn og ungdom som har sengevætere.De fleste barn tror de er alene om problemet,men det er de alldeles ikke.Jeg jobber i en forening som heter Nofus .Det er forkortelse for Norsk Forening For urologiske sykdommer.Der prøver vi å opparbeide ett kontaktnett ,så barn og ungdom kan bli kjent med andre med samme problem.Vår kontakttelefon er 82-00-00-12.

Hilsen Nofus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...