Gå til innhold

Raske humørsvingninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest drops, for svingende!

Raske humørsvingninger er heller tegn på borderline (emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse) har NHD skrevet når jeg har spurt lignende spørsmål i dette fora tidligere.

Ohhh yesss. Som mia-veronica skriver i svaret til koal er en av variasjonsmulighetene i det bipolare spekter såkalt mixed state, eller blandingstilstand. Hyper eller manisk samtidig med dep. Kjempefestlig. Før jeg begynte med Zyprexa var det dette som var min normaltilstand. Nå er det pur depresjon som gjelder.

Selv om raske "humhørsvingninger" også finnes blandt borderline er blandingstilstanden koal beskriver mest typisk for mennesker med den fornøyelige diagnosen Bipolar II. Vedrørende svingninger hos bipolare varierer dette xtremt. Fra nå og da, dager, timer, minutter til sekunder. Kontinuerlige svingninger forekommer også. (Alt med eller uten blandingstilstand). Det ligger i sykdommens natur at svingningene svinger.

Gjest lei av å svinge

Ohhh yesss. Som mia-veronica skriver i svaret til koal er en av variasjonsmulighetene i det bipolare spekter såkalt mixed state, eller blandingstilstand. Hyper eller manisk samtidig med dep. Kjempefestlig. Før jeg begynte med Zyprexa var det dette som var min normaltilstand. Nå er det pur depresjon som gjelder.

Selv om raske "humhørsvingninger" også finnes blandt borderline er blandingstilstanden koal beskriver mest typisk for mennesker med den fornøyelige diagnosen Bipolar II. Vedrørende svingninger hos bipolare varierer dette xtremt. Fra nå og da, dager, timer, minutter til sekunder. Kontinuerlige svingninger forekommer også. (Alt med eller uten blandingstilstand). Det ligger i sykdommens natur at svingningene svinger.

noen sier ditt, og noen sier datt. jeg svinger også i humør og har en forelder som er bipolar, men har ikke noe bipolar-diagnose selv for det.

drops1365380397

noen sier ditt, og noen sier datt. jeg svinger også i humør og har en forelder som er bipolar, men har ikke noe bipolar-diagnose selv for det.

Humørsvingninger (også raske) er helt normalt. Man får først en diagnose når amplituden eller graden svinger ut over det "normale". "Hyper" leser jeg som hypoman. Man er ikke hypoman om man er munter og blid som koal skriver (kanskje dysthymi?). Når jeg er happy er jeg en fornøyelse å være sammen med, når jeg er hyper fordømt slitsom og når jeg er manisk et monster. Psykoser gidder jeg ikke nevne engang.

Dette ble bare rot, sorry.

Må være medisinene. Pling..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...