Gjest jernteppesyndromet Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Jeg går helsesekretær og skal ha praktisk prøve i laboratorie og klinikk, jeg er så sabla nervøs, føler det knyter seg i magen og når jeg skal prestster noe får jeg jernteppe. Gymprøve skriftlig føler jeg også er litt vanskelig, en vet jo liksom hva som skjer, men det er det å forklare som er vanskelig. Kanskje jeg er dum!!!!! 0 Siter
Line Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Skriftlig gym er nå et av de aller enkleste fagene, til og med for meg Det er bare å lese det du skal lese, og når prøven kommer, tenker du deg til det du "ikke har lest". Svar etter evne, mener jeg gymlæreren vår sa en gang i tida. Lykke til ) 0 Siter
Hansagirl Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Praktisk prøve i lab er ikke noe å grue seg for. Det viktigste av alt er at du tenker hygiene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.