Gå til innhold

Kombinert elektrisk og gasskomfyr ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg lager mye rar mat og har lyst på en gasskomfyr med to gassbluss og to elektriske plater og varmluftstekeovn.

Noen erfaringer eller meninger ?

Den er svinedyr og min kokkekompis blir grønn av misunnelse, han vil da ikke snakke med meg mer sier han :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82815-kombinert-elektrisk-og-gasskomfyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å komme en smule rimligre ut kan du montere en gasstopp ved siden av el. komfyren. En 2 blusser får du fra ca 2000 kr. En fireblusser koster omkring det dobbelte.

Personlig ville jeg ha kasta el.komfyren dit pepper'n gror, montert en fire blussers topp, og en stand-alone el. stekeovn.

Ulv I Faarikaal

For å komme en smule rimligre ut kan du montere en gasstopp ved siden av el. komfyren. En 2 blusser får du fra ca 2000 kr. En fireblusser koster omkring det dobbelte.

Personlig ville jeg ha kasta el.komfyren dit pepper'n gror, montert en fire blussers topp, og en stand-alone el. stekeovn.

Skal vurdere det. Takk

Annonse

Ulv I Faarikaal

hei,

jeg vurderer faktisk det samme. Det vil si jeg har allerede bestemt meg for en.

Lofra heter den, den er 90 cm bred 4 gassbluss og keramisk plate i midten. Varmluftsovn med mange muligheter. Jeg betaler bare 8000 kr for den.

http://www.lofra.it

Takk jeg kikker nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...