Gå til innhold

Over 70 % av svenskene...

Anbefalte innlegg

Åja, nå skjønner jeg jo hele greia. Liten koblingsfeil der tror jeg. *ler* Jeg ante bare ikke hva du skrev med det samme. Jeg tror jeg er trøtt.

Forøvrig drømte jeg om deg i natt, enda jeg ikke kjenner deg. Et tegn på at jeg har tilbrakt for mye tid på DOL kanskje? :-)

Ja, det er ustabilt å drømme om meg, men du er så vidt jeg vet ikke den første :)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• Tornerose

9

• Goliath

4

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Det er Eddie The Eagle du snakker om nå. Han ble åpenbart rundlurt av langeren :)

Hei,

Jeg bodde faktisk i Storbritannia da han først kom på ...eh... banen. Publikum (som jo ikke akkurat er bortskjemt med hoppere) visste ikke om de skulle skjemmes eller om de skulle feire at det ihvertfall hadde *noen*...

Personlig mener jeg at han burde ha fått noe, men av medisiner som man vanligvis får på blå resept! *S*

Med vennlig hilsen

Ja, det er ustabilt å drømme om meg, men du er så vidt jeg vet ikke den første :)

Det var jo ikke helt frivillig da. *ler* Husker ikke engang hva som skjedde, men jeg mener jeg ble overrasket over hvor kjekk du var. Og jeg var visst ikke flink nok til å kysse så du vraket meg. :-) Hvor samboeren min var i alt dette, aner jeg ikke.

Jeg skulle trent bryst på mandag, men siden jeg ikke fikk trent denne uken, ei heller forrige uke, så blir i dag min første dag på trening på en god stund :)

Og i dag blir det en lett gjennomkjøring av hele kroppen.

Og hvis du ikke klarte å "holde igjen" litt, så er du kanskje litt stiv og støl i dag - og enda verre i morgen? :-)

Mvh

Og hvis du ikke klarte å "holde igjen" litt, så er du kanskje litt stiv og støl i dag - og enda verre i morgen? :-)

Mvh

Hehe, tok det ganske rolig, og trente en øvelse på hver muskel, ca 3 serier på hver.

Like fullt var jeg helt plante etter ca 1 times trening...

Men jeg blir litt motivert når jeg ser hvor grusom formen er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...