Gå til innhold

julegaveideer til kjæresten???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alder og kjønn og sånn da?

Jeg skal kjøpe drill til kjæresten min. Og han kommer sannsynligvis til å kjøpe undertøy, bukse og 2 cd-er til meg.

Eller hva med et lite smykke? Er jo noen ganske sexy kjeder til gutt, og mange fine til jente.

Eller et innrammet forstørret bilde av dere to?

Klær?

Parfyme?

Nå er jeg tom for ideer...

Gjest Dubreuilh

Alder og kjønn og sånn da?

Jeg skal kjøpe drill til kjæresten min. Og han kommer sannsynligvis til å kjøpe undertøy, bukse og 2 cd-er til meg.

Eller hva med et lite smykke? Er jo noen ganske sexy kjeder til gutt, og mange fine til jente.

Eller et innrammet forstørret bilde av dere to?

Klær?

Parfyme?

Nå er jeg tom for ideer...

Undertøy, bukse og to cd-er?? Er det virkelig vanlig å bruke så mye penger på kjæresten til jul?

(No offense.)

Gjest Dubreuilh

Hvis man har penger til det, er litt eldre enn 14 år og har vært sammen litt lenger enn 14 dager; JA.

(no affence)

Hehe, ingen fare.

Jeg er i begynnelsen av 20-åra, altså litt eldre enn 14, kjenner flere som har kjærester de elsker over alt på jord, de tjener litt penger sjøl om de studerer, men INGEN av dem bruker så mye penger på julegaver til kun én person. Det har jeg heller aldri gjort. Så jeg blei faktisk litt overraska. :-p

(No offense. Med o.)

Hehe, ingen fare.

Jeg er i begynnelsen av 20-åra, altså litt eldre enn 14, kjenner flere som har kjærester de elsker over alt på jord, de tjener litt penger sjøl om de studerer, men INGEN av dem bruker så mye penger på julegaver til kun én person. Det har jeg heller aldri gjort. Så jeg blei faktisk litt overraska. :-p

(No offense. Med o.)

a eller o drit i det, det blir jul likavel.

Annonse

lillemy21365380423

Undertøy, bukse og to cd-er?? Er det virkelig vanlig å bruke så mye penger på kjæresten til jul?

(No offense.)

ja, faktisk hvis men, hvis man virkelig er gla i personen så kjøper man noe/lager no som kan være et varig minne : som fks:

musikken dere dansa til på den første daten, kjede/annheng med bilder av dere to/bare deg selv til denandre, lik bamse som du vant til henne når dere var på liseberg/tusenfryd/marked/tivoli+++

bruk fantasien gutter og jenter!!!!

(No offense.)

Når man har utbetalt 12 000 kr pr mnd og har vært sammen i 4 år...

Er kanskje litt eldre enn mange av dere her, men føler meg fortsatt som en ungdom

Gjest hørtes merkelig ut

Hvis man har penger til det, er litt eldre enn 14 år og har vært sammen litt lenger enn 14 dager; JA.

(no affence)

Merkelig at det er vanlig å bruke mye penger på gaver til hverandre hvis man er kjærester og er over 20år

Jeg er over 20år og har vært sammen med kjæresten min i over 14dag og vi bruker ikke masse penger på gaver til hverandre.Vil det da si at vi ikke er vanlige vi da?kremt!

Jeg tror det er inviduelt fra person til person og deres økonomi hvor mye penger man legger i gaver til kjærestene sine.

:) Jeg tror ikke du er særlig eldre enn meg, men det er nok meg og min omgangskrets som skiller seg litt fra den store mengden.

God jul!

Leste ikke de andre svarene her før jeg svarte deg, så jeg ser jo at du og jeg er på ca samme alder.

Men jeg syns ikke 500-600 kr er mye å gi til kjæresten sin i julepresang. Dessuten er ikke vi studenter, så vi har kanskje mer å rutte med enn andre...

Merkelig at det er vanlig å bruke mye penger på gaver til hverandre hvis man er kjærester og er over 20år

Jeg er over 20år og har vært sammen med kjæresten min i over 14dag og vi bruker ikke masse penger på gaver til hverandre.Vil det da si at vi ikke er vanlige vi da?kremt!

Jeg tror det er inviduelt fra person til person og deres økonomi hvor mye penger man legger i gaver til kjærestene sine.

Jeg skrev over 14 år. Og som Åsemor sa, hvis man får utbetalt litt i måneden, så er vel ikke det så uvanlig? Hvertfall ikke i min omgangskrets. Hadde buksen kostet 1000 kr og undertøyet 500 hadde det kanskje vært litt mye?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...