Gjest klamydia Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Er det du Nei. (punktumet får telle som bevis). 0 Siter
Gjest He he Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Nei. (punktumet får telle som bevis). ;-) 0 Siter
molli Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Nei. (punktumet får telle som bevis). " (punktumet får telle som bevis) " *he-he* En av de bedre jeg har hørt her inne på lenge:-)! 0 Siter
Borealis Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Jeg liker SierDuDet/SDD, Sinna som en lemen/SSeL, AnyMouse.....som jeg kommer på..... 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 jeg synes "Flosshatt" er et flott nick:) Også synes jeg Klamydia er tøft, for da må jeg alltid le litt...ellers er jo SierDuDet og Ulv i Faarikaal morsomme nick Klamydia, SierDuDet og Ulv I Faarikaal er de kuleste nickene jeg også har sett her. Særlig det første, hehe. Men det er generelt mange bra nick ute og går da... 0 Siter
nanna Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Ja! Og så var det ett til, som jeg ikke har sett på en stund... *går i tenkeboksen* Kizmiaz, var det!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.