Gå til innhold

Unnskyld meg, men...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

15

• Zirine

12

• leenie

4

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Hva buet de henne ut for?

Jeg må få meg reprisen på dette.

Det var spørsmål om hun kunne vært kassadame om karrieren gikk til helvete, og da svarte hun at "med disse 20 millionene så var det ingen fare for at hun måtte gjøre det".

Den kom litt brått, og publikum var raskt ute med en kollektiv buing :)

Det var spørsmål om hun kunne vært kassadame om karrieren gikk til helvete, og da svarte hun at "med disse 20 millionene så var det ingen fare for at hun måtte gjøre det".

Det var en så helt ualminnelig teit ting å si: det virket som om også programlederne ble satt ut av spill..

Det var en så helt ualminnelig teit ting å si: det virket som om også programlederne ble satt ut av spill..

I know... jeg tror egentlig programlederne ble satt ut av spill omtrent hver gang hun åpnet kjeften.

De kan umulig ha kjent henne fra tidligere, for da hadde de nok aldri bedt henne, stakkars...

Menmen... med 20 millioner så overlever hun vel å være litt plante :)

Gjest QuePasta

I know... jeg tror egentlig programlederne ble satt ut av spill omtrent hver gang hun åpnet kjeften.

De kan umulig ha kjent henne fra tidligere, for da hadde de nok aldri bedt henne, stakkars...

Menmen... med 20 millioner så overlever hun vel å være litt plante :)

Tja, er du for dum, er det en fare for at manageren stikker av med alt sammen...

Skjønner du så lite at du sier noe sånt (for en ovenfra og ned holdning!!!!) så spiller hun ikke dum i alle fall.

Annonse

Hvis det finnes en Gud, så kan ikke MArion Ravn UNNGÅ å havne bak kassen på Rema, etter den uttalelsen. Og jeg sier bare, uansett hvor langt det er dit, så skal jeg handle der HVER DAG. Bare for å minne henne på den gangen hun var i Torsdagsklubben.

Hvis det finnes en Gud, så kan ikke MArion Ravn UNNGÅ å havne bak kassen på Rema, etter den uttalelsen. Og jeg sier bare, uansett hvor langt det er dit, så skal jeg handle der HVER DAG. Bare for å minne henne på den gangen hun var i Torsdagsklubben.

Hehe, jeg skal ikke si meg uenig i din uttalelse. Hun hadde nok trengt noen år bak en kasse, den jenta der :)

Kari Traa er jo festlig og selvuhøytidelig. En flott jente. Underholdende å se på intervjuer med henne. Om hun har høy IQ eller ikke har vel ingenting å si. Hun klarer seg bra, og har heller ikke gjort seg til noe annet ennhun er. En enkel jente med godt humør som kjører fort i kuleløypa.

Det er du velkommen til å synes, men jeg synes det altså ikke. Forøvrig har jeg ikke uttalt meg om Kari Traas IQ - for alt jeg vet kan den være meget god.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...