Gå til innhold

Hva er dette....byll eller ...er det farlig?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har et spørsmål som jeg håper at noen kan svare på.

En mann har for andre gang en stor avlang byllelignende innekapslet byll bak ballene, mellom dem og endetarmen.

Den er ca.1 cm stor.Er vondt å sitte, gå...

Den han hadde sist gikk vekk av seg selv, men nå har han fått en ny som ikke er på akkurat samme plass, men han lurer på HVA er dette?

Det er IKKE en kvise, men en byllelignende sak.

Hva skal han gjøre?

Kan dette være farlig?

Er dette "normalt"?

Noen som kan svare meg?

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82940-hva-er-dettebyll-eller-er-det-farlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tina t:-)

Jeg tror at dette er en helt vanlig verkebyll. De har ett spesielt navn, som jeg i farten ikke husker navnet på.

Disse er noe helt jævlig vonde, jeg har hatt ett par slike i ungdommen, en på låret og en på brystkassen ett sted.

Jeg kjenner ei jente som er plaget med slike, hun kan ha minst en pr. måned i perioder og de dukker opp overalt.

Det er ikke så farlige men helt utrolige vonde. Han kan jo ta en tur til legen for å skjære dem opp og slippe ut væsken.

Gjest Novembermom

Sambo har fått to byllelignende saker nedentil. Han tok å stakk et lite hull på dem med en nål og klemte så ut det som var der. Det var betennelse i hårroten.

Det gikk helt fint.

Men de var jo plassert rett over penis da, så han kom jo lett til.....

Han kan jo gå til legen da og få legen til å ta det vekk.

Annonse

Hei tina t:-)

Jeg tror at dette er en helt vanlig verkebyll. De har ett spesielt navn, som jeg i farten ikke husker navnet på.

Disse er noe helt jævlig vonde, jeg har hatt ett par slike i ungdommen, en på låret og en på brystkassen ett sted.

Jeg kjenner ei jente som er plaget med slike, hun kan ha minst en pr. måned i perioder og de dukker opp overalt.

Det er ikke så farlige men helt utrolige vonde. Han kan jo ta en tur til legen for å skjære dem opp og slippe ut væsken.

Hei.

TAKK skal du ha, det høres betryggende ut.

God helg til deg.

mvh.Tina

Sambo har fått to byllelignende saker nedentil. Han tok å stakk et lite hull på dem med en nål og klemte så ut det som var der. Det var betennelse i hårroten.

Det gikk helt fint.

Men de var jo plassert rett over penis da, så han kom jo lett til.....

Han kan jo gå til legen da og få legen til å ta det vekk.

Hei.

Stakk han hull selv?

Å så ble han bra?

Takk for svaret ialllefall.

God helg.

mvh.Tina

Det er ganske vanlig å få byller i dette området - både hos menn og kvinner. Han bør få legen til å tømme den, så kommer den ikke så lett igjen.

Hei.

ER dette vanlig?

Jeg har aldri hatt det, eller hørt om andre som har, men slikt sier man kanskje ikke høyt!!

Men takk for svaret,

mvh.Tina.

Annonse

Gjest Novembermom

Hei.

Stakk han hull selv?

Å så ble han bra?

Takk for svaret ialllefall.

God helg.

mvh.Tina

Jepp han stakk hull på dem selv og så ble han bra. Det var veldig vondt når den var der, så han kunne nesten ikke gå med bukse over det området der.

Jepp han stakk hull på dem selv og så ble han bra. Det var veldig vondt når den var der, så han kunne nesten ikke gå med bukse over det området der.

Hei.

Akkurat slik har han her det også:-(

Tusen takk for svaret ditt.

God helg.

mvh.Tina

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...